middels groepsvlakken formulieren openen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kaasbol

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 jan 2009
Ik ben momenteel een bestand aan het opmaken waardoor ik via een macro de gebruiker uit twee groepsvakken laat kiezen waarna het bestand het juiste formulier opent. Individueel werken de groepsvakken wel maar nu lukt het mij niet om de link tussen beide groepsvakken te maken. Ik doe dit door de groepsvakken te koppelen via een 'and" statement. Als ik de macro uitvoer opent hij niet alleen het gevraagde formulier maar alle formulieren. Wat vergeet ik hier?

Laatst bewerkt:
Ik ben momenteel een bestand aan het opmaken waardoor ik via een macro de gebruiker uit twee groepsvakken laat kiezen waarna het bestand het juiste formulier opent. Individueel werken de groepsvakken wel maar nu lukt het mij niet om de link tussen beide groepsvakken te maken. Ik doe dit door de groepsvakken te koppelen via een 'and" statement. Als ik de macro uitvoer opent hij niet alleen het gevraagde formulier maar alle formulieren. Wat vergeet ik hier?

Kaasbol:confused:
Zet even een voorbeeld van je database op het forum.
Dan kijken we er naar.

Wim

Kaasbol:confused:
Zet even een voorbeeld van je database op het forum.
Dan kijken we er naar.

Wim

Ik was het bestand aan het "uitkleden" om enkel de noodzakelijke formulieren, query's en tabellen door te sturen en bij het controleren van de functie, werkt het plotseling. Vermoedelijk zal er ergens een conflictsituatie zijn ontstaan die mijn beperkte kennis van acces ver overstijgt. Derhalve is jullie hulp "voorlopig" niet meer nodig. Dank je en leuke slogan overigens.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan