Middelste muisknop gebruiken in games

Status
Niet open voor verdere reacties.

kevinscoot

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2009
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje, als ik bijvoorbeeld Modern Warfare speel en een granaat wil gooien, doe ik dit altijd met de middelste muisknop. Het enige probleem is dat als ik de knop indruk de granaat meteen gegooid wordt, ook als ik hem langer indruk. Maar ik wil juist dat als ik hem langer indruk dat de granaat dan even vastgehouden wordt en bij loslaten van de knop pas weggegooid wordt. Met mijn vorige muis ging dit wel, maar met mijn nieuwe Trust muis, werkt dit niet meer.

Is hier een oplossing voor?

Hallo kevinscoot,

Werd er bij die muis ook software geleverd?

Ik denk dat de beste oplossing is om software voor die muis te zoeken. Als je geen cd bijgeleverd kreeg, staat het vast wel op internet.

Met deze software kun je precies aangeven hoe je muis moet reageren, wat de sneltoetsen doen enz.

Ik weet niet zeker of Trust hiervoor software heeft, maar met mijn Logitech muis kan ik wel deze dingen instellen.

Succes ermee! :thumb:

Marco4

Ja, die heb ik inderdaad. Maar ik kan niks instellen voor de middelste muisknop, wel de functies. Dus bijvoorbeeld zoomen enzo, maar verder niks. Helaas.

Het is gelukt, was inderdaad een instelling, moest de middelste muisknop instellen als derde functie toets.

Mooi! Veel plezier met Modern Warfare :thumb:
Wel op de hoogste moeilijkheidsgraad he :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan