Midi-ringtone naar gsm zonder kabel of internet?

Status
Niet open voor verdere reacties.

ellen1987

Gebruiker
Lid geworden
30 mrt 2008
Hallo iedereen,

Ik ben niet zo'n fanatieke gsm-gebruiker. Het enige wat ik met mijn gsm (LG KP 202) doe is bellen en sms-en, en zelfs dat doe ik niet zo heel vaak. Daarom ben ik bij Carrefour Mobile, dat is simpel en kost niet veel. De gsm heeft geen kabel om hem met de computer te verbinden, en hoewel er wel een internetfunctie inzit denk ik dat ik die niet kan gebruiken vanwege mijn provider (als ik het probeer gebeurt er in elk geval niks).
Tot nu toe kon het mij ook niks schelen wat voor ringtone ik heb (hij rinkelt gewoon). Nu ben ik echter op een website een gratis midi-ringtone-versie voor de herkenmuziek van mijn favoriete serie tegengekomen (http://millennium-thisiswhoweare.net/downloads/files/millennium_theme_midi.mid), en het zou toch wel leuk zijn als ik die kon instellen als ringtone! De vraag is nu natuurlijk, is dat mogelijk? Ik vrees ervoor, maar de gsm kàn wel midi-bestanden afspelen (dat is de huidige ringtone namelijk ook), dus ik weet niet...hopelijk heeft hier iemand een tip!

Als de telefoon een blue tooth functie heeft, kan je even een blue tooth stickje aanschaffen voor de pc over USB. Dan even de benodigde software installeren en dan kan je verbinding maken. En dan zou het wel mogelijk zijn om het bestandje op je telefoon te zetten.

Bedankt!
Dan blijft natuurlijk de vraag: hoe kom ik erachter of mijn gsm die functie heeft? Ik ben het nog nergens tegengekomen, in elk geval. En kost zo'n ding veel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan