Midisoft... I want it... For Free!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lupus

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2010
Ik heb me echt blauw betaald aan Midisoft's Recording Session... Dit progje werkte goed tot aan XP... Ik heb me ook blauw betaald aan XG works van Yamaha. Een professioneel programma wat ook draaide tot aan XP...

Ik zoek een van de twee GRATIS! Het liefst Recording Session, vanwege zijn gebruiks-vriendelijke interface. Enne het mag draaien onder win 7/ Vista.

Grr!

(waarom moet die zooi zo duur ziijn?!)

Tja, als je persee de programma's wilt hebben waar je officieel voor zou moeten betalen, zit je hier verkeerd. Wij mogen geen links of iets dergelijks geven die leiden naar illegale software. Wil je dus dat, moet je zelf op zoek.

Maar wellicht is een alternatief programma ook voldoende voor je? Zo ja, dan even afwachten tot er mensen reageren die je hier meer over kunnen vertellen.

Tja, als je persee de programma's wilt hebben waar je officieel voor zou moeten betalen, zit je hier verkeerd. Wij mogen geen links of iets dergelijks geven die leiden naar illegale software. Wil je dus dat, moet je zelf op zoek.

Maar wellicht is een alternatief programma ook voldoende voor je? Zo ja, dan even afwachten tot er mensen reageren die je hier meer over kunnen vertellen.

Mja... dat is ook wel zo. Ik heb nu diverse freeware programma's gedownload en niet een ervan heeft een directe score-notatie. Je belandt gelijk in een multitrack sequencer achtige omgeving waar je het een en ander 'modulair' weergegeven ziet; in balkjes en blokjes... Daaruit is niet af te leiden hoelang een achtste of een kwartnoot duurt, waar de rust en pauzes zitten. Daarvoor heb je die scorenotatie nodig,

Ik ben al twee weken het net aan het uitspitten en ik heb één progje gevonden waar iets van scorenotatie in zit...Het zal er wel op uitdraaien dat ik 30 seconden kan wegschrijven of een minuut mag opnemen...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan