Midnight Club2 Pc Start niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

gokhan_ekici

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2002
Ik heb midnight club 2 op pc
Als ik het spel wil starten zegt die dat ik mijn kleur op 32mb moet zetten
Maar dat heb ik en hij doet het nog steeds niet ik heb ook directx9 geinstaleerd

Geplaatst door gokhan_ekici
ik heb alle eisen

32mb is de minimaal eis en dat dient dan wel een T&L-based videokaart te zijn en dat is je Diamond-kaart niet.

Deze techniek is voor het eerst geïntroduceerd door nVidia in de videokaart Geforce 256. T&L zorgt ervoor dat spellen die het ondersteunen gespeeld kunnen worden met een hogere snelheid en een betere beeldkwaliteit. De meeste nieuwe videokaarten, met uitzondering van de Kyro II, ondersteunen inmiddels T&L. Er zijn al veel spellen op de markt die dit ook ondersteunen. Dit aantal spellen zal in de toekomst alleen nog maar groeien. nVidia heeft met de Geforce3 een nieuwe programmeerbare T&L engine uitgebracht. Deze nieuwe vorm van T&Lzou nog meer geavanceerde mogelijkheden moeten bieden aan programmeurs.

ik kan alleen mijn resolutie niet omhoog schroeven, als ik dat doe sluit hij het hele spel af.

ik heb een 64 MB GeForce MX 420, dus zou het (makkelijk) aan moeten kunnen, NFSU deed het bv. wel perfect :(

iemand een idee?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan