Midtown Madness 2 doet het niet meer!

Status
Niet open voor verdere reacties.

multirobbert

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2010
Berichten
526
Hallo!
Ik heb sinds kort Midtown Madness 2 geïnstalleerd op mijn computer. Later kwam ik erachter dat je ook allemaal mappen en auto's, en mods kon downloaden. Ik heb nu best wel veel gedownload.
Ik had dus ook een map en een bus gedownload. Ik starte Midtown Madness 2 op, en ik klikte die map aan die ik heb gedownload. En ik dee als auto die bus die ik heb gedownload. Toen klikte ik op Go Drive.
De map laadde op, maar halverwege het laden kreeg ik een foutmelding: Fatal Error. Heap Overrun. Toen dacht: oeps... Ik heb teveel gedoenload. Dus ik heb weer wat verwijderd. Maar toen ik het weer probeerde kreeg ik weer die foutmelding.

Nou is mijn vraag: Hoe kan dat en hoe kan ik dit oplossen.

Alvast bedankt!
 
Het is voor mij een tijdje geleden dat ik met mm2 gespeeld heb, maar hierbij mijn ervaring: :rolleyes:

Deze melding ontstaat wanneer je meer dan 20 extra voertuigen hebt toegevoegd. Helaas is mijn ervaring dat ik sommige maps en modellen dit vervroegen.
Meestal werkte verwijderen van alle toevoegingen en dan een voor een weer toevoegen totdat de oorzaak gevonden is. Maar deze melding lijkt soms at random op te treden.

Die nieuwe models maken het nog best een vermakelijk spelletje, vooral met een groepje multiplayer en dan rollplayen :)
 
Het is nog steeds niet opgelost. Het gekke is: ik kan de map wel berijden met een auto, maar niet met een bus.

maar toch bedankt voor de moeite!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan