Midtown Madness 2 wil niet opstarten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jabba

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2007
Berichten
2
Elke keer als ik Midtown Madness 2 wil opstarten krijg de foutmelding dat ik een cd moet insteken. Het probleem is: die cd heb ik niet. Het spel is echter wel geïnstaleerd.
 
Je zal toch de cd nodig hebben om het spel te kunnen spelen.
 
Wel, er zit een gedownloade versie tussen, maar ook een originele, waarvan de cd helaas naar de mooie woorden is. Verder zit er eveneens NOG een gedownloade versie bij, maar die wilt helemaal niet opstarten.
 
Als je het spel netjes geinstalleerd heb met de originele CD, kun je het spel spelen zonder die CD te hoeven gebruiken.

Je dient dan echter een NO-CD/FIXED EXE te installeren. Dit bestandje komt in de plaats van het originele uitvoerbestandje. Een dergelijk bestandje is simpel te vinden op internet.

Deze onderwerpen liggen echter niet goed op Helpmij, omdat dergelijke bestandjes ook gebruikt worden door mensen die géén originele CD hebben... Ik kan je daarom geen gerichte informatie geven.

We willen graag Helpmij zelf met z'n allen "schoon" houden.
 
neem es een kijk op *knip* :) dat zal je goed doen
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Nou... er van uit gaande dat je de originele CD hebt dan...

Ik gebruik zelf no-cd fixes om de CD van het spel in het doosje te kunnen laten zitten en geen kans op beschadiging te lopen.

Betere site alles op alfabetische volgorde:

*knip*
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@ Prevo,

welkom op helpmij.:)
Links naar No_cd/dvd cracks(fixes) is niet toegestaan, zie de huisregels.

@ dickenannemiek,
Jij zou beter moeten weten, zeker omdat je het zelf al aangaf en je al heel lang lid van Helpmij bent.;)
Deze onderwerpen liggen echter niet goed op Helpmij, omdat dergelijke bestandjes ook gebruikt worden door mensen die géén originele CD hebben... Ik kan je daarom geen gerichte informatie geven.

We willen graag Helpmij zelf met z'n allen "schoon" houden.
:rolleyes:

Beide links zijn inmiddels verwijderd.
 
@ crash/..

Sorry maat,, ben pas sinds gister lid hiiiiiiiiiihihi :eek:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan