Midtown Madness 3 pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

PiesDescalzos

Gebruiker
Lid geworden
1 mrt 2007
Hallo,

Ik heb totáál geen verstand van spellen e.d., maar een familielid wil graag Midtown Madness 3 spelen, op de PC. Nu heb ik op internet reeds uitgevonden dat dit spel in principe alleen voor Xbox is, alleen bestaat er waarschijnlijk ook wel een pc versie.
Kan iemand mij vertellen waar ik die versie, het liefst gratis, kan vinden? :) Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes

Hallo,

Ik heb totáál geen verstand van spellen e.d., maar een familielid wil graag Midtown Madness 3 spelen, op de PC. Nu heb ik op internet reeds uitgevonden dat dit spel in principe alleen voor Xbox is, alleen bestaat er waarschijnlijk ook wel een pc versie.
Kan iemand mij vertellen waar ik die versie, het liefst gratis, kan vinden? :) Alvast hartelijk bedankt!

Groetjes

Helaas mogen we je dat hier niet vertellen

Ok, dat bewijst wel weer hoeveel verstand ik er (niet) van heb. Bedankt voor de reactie en sorry hiervoor!
Groetjes

Helaas mogen we je dat hier niet vertellen

Als het gratis is, mag het toch wel?
Velen linken naar mijn weten wel vaak naar allerlei progjes, zoals gratis virusscanners en andere scanners en cleaners enz.
Ik dacht dat het niet mocht als je linkte naar een gehackte versie, of een crack of iets soortgelijks.

Maarja, dan weet ik dat nou ook, dat dat niet mag?

Als het gratis is, mag het toch wel?
Velen linken naar mijn weten wel vaak naar allerlei progjes, zoals gratis virusscanners en andere scanners en cleaners enz.
Ik dacht dat het niet mocht als je linkte naar een gehackte versie, of een crack of iets soortgelijks.

Maarja, dan weet ik dat nou ook, dat dat niet mag?

Klopt en het spel wat TS vraagt is toch ook geen gratis spel maar een betaald spel!!!

Oh ok, wat raar... ik las namelijk ergens anders in een review dat iemand 'm ook in PC-versie had.

Misschien via een xbox emulator, officieel is deze game er niet voor de pc.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan