Might & Magic 7 wil niet draaien

Status
Niet open voor verdere reacties.

jippiejajee

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 okt 2003
Ik heb het spel Might & Magic VII van 3DO

het zou moeten draaien op een p166, met 4 speed CD, Direct X6 400 Mb harddiskruimte en 64 Mb RAM

Ikzelf heb een p4, 2.4Ghz, 256 Mb intern, 52x speed CD, Geforce 440 MMX kaart met 64 Mb en 56 Gig Hd-ruimte vrij, en draai XP-Home

Ik krijg het spel niet draaiend. Heb ook de compatibiliteitsmodus al geprobeerd, maar de game komt niet eens tot opstarten. Hij wordt er gelijk uitgegooid. De computer heeft ook geen verschillende gebruikers (alleen de hoofdaccount dus), en ik zou niet weten waar het aan moet liggen.

Is er iemand die dit spel wel draaiend heeft onder XP, of iemand die weet hoe ik het spel draaiend moet krijgen?

bij voorbaat dank.

Het is een gekocht origineel. Hij is voor Win 98 / ME en 2000.

Dan zit daar je probleem niet geschikt voor XP je zou zeggen dan onder compatibiliteitsmodus maar de meeste spellen werken dan ook niet en sommige pakken wel.
Meneer microsoft heeft op een of andere manier er voor gezorgt dat de meeste spellen die niet voor XP zijn gewoon niet meer werken, ik heb er zelf ook tientallen liggen waar ik niets meer aan heb.
Ze weken alleen onder een oudere besturing.

Nou, das lekker dan. Ik heb het ook echt wel op elke mogelijke manier geprobeerd. Is er nog een mogelijkheid dat ik bijvoorbeeld win 95 of 98 naast XP installeer, zodat het misschien wel draait, want van mijn PC van de vorige eeuw heb ik het origineel van win 95 geloof ik nog. Bedankt voor de reactie.

nee een andere besturingssysteem erbij instaleren gaat niet.
De enigste optie is een tweede pc met bv windows 98.

das wel wreed dan, @#%$#@$ (een paar niet zo nette woorden) voor microsoft bij deze.

Mijn andere PC kan nl dat spel niet aan (te weinig geheugen en te langzaam):(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan