Migratie assistent

Status
Niet open voor verdere reacties.

DirkMacuser

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
4 dec 2011
Berichten
3
Hallo,
ik ben de trotse eigenaar van een splinternieuwe imac. Leuk maar ...
Ik heb de migratieassistent gebruikt om mijn foto's te verplaatsen van mijn oude pc naar mijn imac; Dit is goed gelukt maar nu heb ik plots 2 accounts. Op mijn tweede account kan ik deze foto's terugvinden maar niet op mijn 1ste account. Kan ik deze verplaatsen naar mijn 1ste account aub?
bijkomende vraagje. Nadien heb ik nog een aantal andere bestanden overgeplaatst dmv de migratie assistent maar deze kan ik nergens niet vinden?
alvast bedankt
 
hij heeft je account ook mee genomen op vanuit de migratie
 
sorry maar ik ben nog een beetje een leek in het gebruik van de Mac.
wat kan ik doen om dit probleem te verhelpen aub
 
Dirk, waarom gebruik je niet dat account? Dan laat je je Admin account staan. Kost niet veel ruimte en kunnen er ook niet zo maar dingen geïnstalleerd worden. Handiger dan je denkt.
 
Peter,
ik zal deze éde account zeker bewaren maar bij mijn volgende stap (een éde migratie van bestanden) wou hij terug een extra account aanmaken; Als ik kies voor overslaan dan worden de bestanden wel overgeplaatst (krijg melding dat dit gelukt is) maar deze bestanden kan ik nergens niet vinden; Enig idee waar ik deze kan vinden?
alvast bedankt
 
Met de éde account bedoel je waarschijnlijk admin. Dat is het eerste account dat aangemaakt wordt. Weet je hoe je bestanden heten? Je kan altijd Spotlight, dat is het meest rechtse icoontje in de vorm van een loep, gebruiken om ze te vinden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan