migratie Planet naar KPN, problemen mailalias

Status
Niet open voor verdere reacties.

storm9

Gebruiker
Lid geworden
5 feb 2007
Berichten
44
Ik was een tevreden Planet gebruiker en mij is door KPN verteld dat door de migratie naar kpnvandaag.nl voor de gebruikers niets zou veranderen. Was dat maar zo!
Ik heb een alias die wou ik verplaatsen van mailbox, dat kon ik immers doen bij Planet.
Wat schetst mijn verbazing: het gaat niet, alleen aliassen met de toevoeging "@kpnmail.nl" kunnen verplaatst worden en ik heb de toevoeging "@planet.nl"
Ik heb gebeld met de helpdesk en na lang wachten, fout te zijn doorverbonden, ben ik uiteindelijk geholpen door iemand die mij alias verplaatst heeft. Maar wat blijkt, de alias is toch veranderd van XXX@planet.nl naar XXX@kpnmail.nl, hetgeen dus onjuist is.
Dus weer bellen nu met een andere medewerker en mijn verbazing wordt groter want die zegt dat het 5 dagen(!!!) duurt voordat het email-adres hersteld is. Dat kan toch niet waar zijn!!! Inmiddels is het mailadres weer terugveranderd.

Nu doet zich het volgende probleem voor: mailaliassen kunnen niet zelfs niet verwijderd worden. Zijn er meer mensen met dit soort ervaringen en vooral mensen die een oplossing vinden voor deze problemen (want de helpdesk wordt je niet wijzer van)?
 
Laatst bewerkt:
hallo,

Ik loop op dit moment tegen het zelfde probleem aan.
We zijn overgestapt op internet + bellen van kpn, daarbij is beloofd dat de oude planet adressen zouden worden overgenomen dat is in eerste instantie niet het geval. Ik moest dit dus zelf doen, maar ik kan ook alleen maar de kpnmail aliassen verplaatsen.
Is er al een oplossing voor dit probleem?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan