Migreren naar extra SSD

Status
Niet open voor verdere reacties.

lollige

Gebruiker
Lid geworden
13 nov 2005
Berichten
951
Hoi,

Ik heb recentelijk de DVD drive van mijn laptop vervangen met een SSD, en nu wil ik windows 7 en alle programmas daar naartoe verhuizen.
Ik heb een C partitie met OS en alle sofware, en een D partitie met alle bestanden en media.

C past makkelijk in mijn nieuwe schijf, dus alles goed!

Op internet heb ik gezocht naar beschrijvingen van hoe ik die migratie moet doen... maar geen enkele verteld iets over de extra verborgen partities: Recovery & System Reserved

Moet ik deze ook klonen naar mijn nieuwe schijf? In welke volgorde? Of kan ik deze het beste op mijn HDD laten? Weet er iemand een howto die wel over deze partities praat?

Bedankt alvast!
Daniel
 
Kloon de hele schijf maar zorg er eerst voor dat de totale hoeveel bestanden niet te groot is, max. 80% maar liever minder.
Met Minitool kan dat met de aanpassing van de partities.
 
Verplaatst van Win 7 naar deze sectie.
Succes verder met je vraag.
 
Kloon de hele schijf maar zorg er eerst voor dat de totale hoeveel bestanden niet te groot is, max. 80% maar liever minder.
Met Minitool kan dat met de aanpassing van de partities.

De hele schijf past niet, daarvoor is mijn bestanden partitie te groot. Wat wel makkelijk past is de C partitie, + system reserved + recovery. Maar moeten die laatste 2 dan wel of niet mee?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan