mij harde schijf zegt access denied

Status
Niet open voor verdere reacties.

dartje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
6 nov 2009
hallo wie kan mij helpen ik heb een acer aspire 5735 mij harde schijf zit in één keer vol en hij zegt access denied (geen toegang) maar hoe kan ik deze formateren of hoe kom ik aan een recovery cd ik heb vista home wie o wie kan mij helpen alvast bedankt

Welkom op Helpmij.:)

Je had je vraag in de Tips&Handleidingen sectie geplaatst. Deze sectie is niet voor dit soort vragen, dus heb ik je vraag naar de juiste sectie verplaatst.

Hallo

Recovery c.d.'s worden of meegeleverd , of ... bij opstarten/configureren p.c. , wordt er meerdere gemeld dat je deze zelf zo snel mogelijk dient aan te maken ...

Je kunt ook eens [alt]+[F10] proberen , dan kom je bij acer meestal in de recovery mode.

Peter

Ehh...recovery?:rolleyes: Da's nog al kort door de bocht. Hoe weet je dat je HD ineens vol zit? Hoe komt dat? Wat stouts gedaan? Wanneer krijg je die melding? Direct al of als Windows wil gaan opstarten? Al Veilige modus (F8) geprobeerd? Heb je de zaak al even bekeken met een BartPE CD bijv. de UBCD?

stout

Ehh...recovery?:rolleyes: Da's nog al kort door de bocht. Hoe weet je dat je HD ineens vol zit? Hoe komt dat? Wat stouts gedaan? Wanneer krijg je die melding? Direct al of als Windows wil gaan opstarten? Al Veilige modus (F8) geprobeerd? Heb je de zaak al even bekeken met een BartPE CD bijv. de UBCD?
nou als ik eigenschap bekijk en daar zie je dat hij vol is en neej ik ben nooit stout :cool: F8 werkt niet en bij F10 kan hij het ook niet oplossen bij systeembeheer kan ik ook niks doen hij blijft zeggen access denied bij alles wat ik wil openen macafee totalcommander assklaver mediaplayer gewoon bij alles zegt hij geen toegang is er een amndere manier om mij schijf leeg temaken ??? dan format of recovery ???

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan