mij pc maakt een pokke herrie

Status
Niet open voor verdere reacties.

dd247

Gebruiker
Lid geworden
5 jan 2008
:mad:

ik heb een pc die een pokke herrie maakt ik mijn kast open gemaakt mijn vinger tegen de processor kooler gehouden en ja hoor die &^*^*(%^ herrie komt daar vanaaf ik begin hier echt zkr's gek te worden iemand mechien tips of dergelijke ik hoop het

dd247

fan wearing-out

:mad:

ik heb een pc die een pokke herrie maakt ik mijn kast open gemaakt mijn vinger tegen de processor kooler gehouden en ja hoor die &^*^*(%^ herrie komt daar vanaaf ik begin hier echt zkr's gek te worden iemand mechien tips of dergelijke ik hoop het

dd247

en wat veroorzaakt dan het geluid ? komen de fanbladen tegen de behuizing of een gepiep bij gebrek aan smering ?

het is van de ventilator mijn mijn processor kooler deze draait volle toeren
:evil::mad::thumb:

het is van de ventilator mijn mijn processor kooler deze draait volle toeren
:evil::mad::thumb:

Uhm een nieuwe kopen lijkt mij een oplossing of heel goed afstoffen misschien komt het door de stof. misschien je koelpasta vernieuwen zodat hij niet meer op ''volle'' toeren moet draaien

ja welke

aj welke mopet ik dan nemen daar snap ik geen moer van ik heb een amd 64 athlon mechien iemand weet welek ik dan moet nemen ???:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:

Kan je iets doen aan je spelling? Dit is echt niet leesbaar.

Stap eens een computerwinkel binnen en vraag om een koeler voor jouw merk + type processor. Zeg hierbij dat het een stille koeler moet zijn omdat je huidige (standaard?) koeler te veel lawaai maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan