mijn activeringscode van driver san francisco

Status
Niet open voor verdere reacties.

Brian22

Gebruiker
Lid geworden
25 jul 2013
hoi allemaal ik heb driver san fransisco gekocht maar de activeringscode werkt niet er komt te staan: deze cd-sleutel of activeringscode is niet geldig probeer het nog eens maar wat moet ik doen please help

GR Brian

Contact opnemen met de maker van de game. Die zal je hoogswaarschijnlijk moeten mailen met foto's van boekje, cd en activeringscode. Hierna krijg je meestal nieuwe code.

Ik zeg ook hoogswaarschijnlijk. Neem nou eerst contact met hun op via de mail of telefoon, dan zullen hun je verdere instructies geven ;)

Let bij het ingeven van de code ook goed op het verschil tussen een letter O en het cijfer 0.

Ik mag hopen dat hij de code wel 3x heb nagelopen voordat hij deze vraag stelde...

oke

er zitten geenO of 0 in

Laatst bewerkt door een moderator:
Heb je al contact opgenomen met de uitgever zoals een paar keer hierboven is aangegeven?

Game nieuw of 2e hands gekocht?

- nieuw -> naar de betreffende zaak terug gaan en je probleem voorleggen.
- 2e hands -> contact opnemen met de verkoper en je probleem voorleggen.

Ik snap je niet goed Brian22, wanneer je weer vraagt;
kan iemand please helpen het is een coole game .

want net daarvoor is je het antwoord tot je vraag duidelijk verteld, waarom vraag je dan weer
om hulp. Ga nu gewoon eerst even contact opnemen met Ubisoft, en dan is je probleem zo
opgelost. Of is het soms dat je de game niet gekocht hebt, maar dat het een torrent download
is. Geen probleem hoor, zelf download ik enkel torrents, maar dan moet je dat gewoon even
zeggen.
Om kort te zijn, er is dus geen andere oplossing dan even Ubisoft aanschrijven, en dan kijken of
zij je aan een nieuw key code kunnen helpen. Mocht het een torrent download zijn, download dan
even een crack zodat je de game (SP) kunt spelen, uiteraard niet on line (MP). Of beter nog,
kijk even in de download files van de torrent, want hoogstwaarschijnlijk zit daar gewoon de crack
al bijgeleverd.

succes,
Leon

srry lang niet meer onn geweest

maar ik heb de game niet gedownload echt gekocht ook niet eerder

Laatst bewerkt:
eindelij ktijd gehad om dat in te vullen hopelijk krijg ik ik snel antwoord

Je hebt zonder dat je het weet een 2e hands game gekocht. Als iemand hem terug brengt, en ze weten niet of een game met een code werkt zetten ze hem terug in het schap. Heb ik ook gehad.

Na deze erg late reactie zonder dat de oplossing wordt medegedeeld zal ik dit topic maar sluiten. :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan