mijn afbeeldingen

Status
Niet open voor verdere reacties.

tumtum

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2004
Wanneer ik probeer om de map mijn afbeeldingen te openen loopt het gelijk fout. Ik krijg de melding "In explorer.exe is een fout opgetreden en moet worden afgesloten. Onze excuses voor dit ongemak."
Alles zit dan vast en ik moet in het taakbeheer venster de zaak afsluiten.
Het rare is dat de overige mappen in de map mijn documenten wel gewoon te openen zijn.
Ik heb gecheckt op virussen en spyware maar niets gevonden. Wie kan mij hierbij hepen??

Je kunt systeemherstel proberen.
Of als dat niet werkt Controle systeembestanden. Als tijdens die controle blijkt dat er een systeembestand is beschadigd of ontbreekt, kun je het terugzetten van de installatie-cd-rom.
Ga naar Start > Uitvoeren, typ sfc /scannow (spatie na sfc!) en klik op OK.
Klik hier en/of hier voor meer informatie over sfc /scannow.

Guus.

Dat heb ik ook 1x eerder gehad. Ik had een map met familiefoto's en als ik die wil bekijken, dan krijg ik ook die melding en sluit hij die map af en ben ik weer op het bureaublad. Bijna alle icoontjes naast de Windows-klok zijn dan ook weg. (maar nog wel actief) Dan moet ik me ff opnieuw aanmelden in Windows voordat alles weer normaal is.

Als ik de map tijdelijk hernoem en open em opnieuw, dan is er nix aan de hand. Vervolgens hernoem ik de map weer naar de naam die hij had. Et probleem is sindsdien weg.

helaas

Helaas guus abc en muurhond

In ieder geval bedankt voor de snelle reacties , maar het probleem doet zich nog steeds voor. Sterker nog , wanneer ik de volledige map kopieer naar een externe harde schijf heb ik het zelde probleem ook op die schijf.
Dus ik sta nog steeds open voor alle hulp die er maar te krijgen is.

bvd:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan