In Maart heb ik een nieuw pc-systeem gekocht. Deze deed het een maandje goed, maar eind april begon mijn "ATI Radeon™ HD 3870 X2"-videokaart herrie te maken. Het bleek de ventilator te zijn die botste met de omliggende bescherming.
Nu besloot ik in plaats van zelf te gaan sleutelen, terug te gaan naar de leverancier. Deze is alleen al sinds eind april gesloten, en hij is nog steeds niet open. Ik begin dus ook al te twijfelen of ze ook daadwerkelijk terug komen. Omdat de kaart zo nieuw is ga ik ook niet eraan sleutelen, want daar is hij me toch een beetje te duur voor. Bovendien vervalt dan geloof ik de garantie.
Dat terzijde heb ik natuurlijk wel een factuur van de transactie, maar ik weet niet waar ik nu heen moet gaan met mijn probleem. De achterliggende leverancier van de winkel heb ik niet kunnen vinden, en ik ben dus aangewezen op waarschijnlijk AMD/ATI. Nu kan ik alleen niet een telefoonnummer van dit bedrijf vinden, of een e-mail adres waar ik mijn probleem naar toe kan sturen.
Heeft iemand suggesties/oplossingen?
Nu besloot ik in plaats van zelf te gaan sleutelen, terug te gaan naar de leverancier. Deze is alleen al sinds eind april gesloten, en hij is nog steeds niet open. Ik begin dus ook al te twijfelen of ze ook daadwerkelijk terug komen. Omdat de kaart zo nieuw is ga ik ook niet eraan sleutelen, want daar is hij me toch een beetje te duur voor. Bovendien vervalt dan geloof ik de garantie.
Dat terzijde heb ik natuurlijk wel een factuur van de transactie, maar ik weet niet waar ik nu heen moet gaan met mijn probleem. De achterliggende leverancier van de winkel heb ik niet kunnen vinden, en ik ben dus aangewezen op waarschijnlijk AMD/ATI. Nu kan ik alleen niet een telefoonnummer van dit bedrijf vinden, of een e-mail adres waar ik mijn probleem naar toe kan sturen.
Heeft iemand suggesties/oplossingen?