Mijn ATI kaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Aristi89

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2008
In Maart heb ik een nieuw pc-systeem gekocht. Deze deed het een maandje goed, maar eind april begon mijn "ATI Radeon™ HD 3870 X2"-videokaart herrie te maken. Het bleek de ventilator te zijn die botste met de omliggende bescherming.
Nu besloot ik in plaats van zelf te gaan sleutelen, terug te gaan naar de leverancier. Deze is alleen al sinds eind april gesloten, en hij is nog steeds niet open. Ik begin dus ook al te twijfelen of ze ook daadwerkelijk terug komen. Omdat de kaart zo nieuw is ga ik ook niet eraan sleutelen, want daar is hij me toch een beetje te duur voor. Bovendien vervalt dan geloof ik de garantie.

Dat terzijde heb ik natuurlijk wel een factuur van de transactie, maar ik weet niet waar ik nu heen moet gaan met mijn probleem. De achterliggende leverancier van de winkel heb ik niet kunnen vinden, en ik ben dus aangewezen op waarschijnlijk AMD/ATI. Nu kan ik alleen niet een telefoonnummer van dit bedrijf vinden, of een e-mail adres waar ik mijn probleem naar toe kan sturen.

Heeft iemand suggesties/oplossingen?

hey,

ik snap je probleem, maar kun je niet gewoon naar een andere computerwinkel gaan? Er zijn vast wel winkels bij je in de buurt waar ze verstand van computers hebben. En zon videokaartje kunnen ze binnen 10 min. wel weer goed krijgen. Daar vragen ze denk ik niets voor....

Kzou niet te snel naar ATI etc. bellen, ik verwacht dat je em dan een paar weekjes kwijt bent.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan