Mijn beeld doet het niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

william29222

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2013
Hallo helpmij mensen op het forum.
Ik zat vandaag rustig op mijn pc te spelen waneer ik plotseling een melding kreeg van nvidia om mijn driver te updaten.
Ik dacht dat lijkt mij wel verstandig wat daar draaien de nieuwste games op. Ik heb die update gedownload van de site van nvida en heb het toen ook geïnstalleerd. Toen het geïnstalleerd was hoorde ik het uitplug geluidje(dat geluidje als je een USB eruittrekt) En toen was mijn beeld weg.
Ik zag alleen maar een half centimeter van de bovenkant en kon toen helemaal niks meer. Ik heb mijn pc uitgedaan en weer opgestart maar niks bleek te helpen.
Daarna heb ik het in veilige modes geprobeerd maar dat is ook niet gelukt. Ik kan alles opstarten want als ik naar mijn BIOS ga dan is mijn beeld gewoon goed. Hij start alles op maar wanneer mijn bureaublad moet laden dan zie ik alleen maar een half centimeter aan de bovenkant.
Ik heb een Club GTX 560 SE, Ik had er nooit last van maar na deze update liep het fout.
Iemand een oplossing voor mij?
MVG William

Opstarten in Veilige Modus en een systeemherstelpunt terugplaatsen.

Probleem is veilige modus is net zo erg, want dan krijg ik helmaal niks.
Maar Frey? Hoe zouw ik dat dan moeten doen, die kaart eruit halen oke. maar hoe zouw ik dan onboard moeten gaan?
Dankje alvast

Windows 7 64 Bit,
Heb de install disk maar wil liever niet windows opnieuw instaleren

Wat kan ik daar nu mee? Want ik zit nu op mijn laptop en die doet het gewoon wel.
Wil je ook effe uitleggen wat ik met die site zou moeten doen?
Dankje wel

http://i.imgur.com/d1ouXMm.jpg

Laatst bewerkt door een moderator:
Lezen hoe je de laatst bekende configuratie terug kan zetten.

En anders opstarten met de installatie en hier opstartherstel mee uitvoeren.

Kaart uit de pc. Opstarten. Afsluiten ( van stroom). Kaart er weer in en opstarten.

Mh, oke. Ik heb mijn pc net op een andere monitor aangesloten en daar doet die het allemaal wel maar helaas kan ik daar geen systeemherstel doen want hij zegt dat er geen een is.
Ook als ik AIDA64 opstart en naar sensors ga staat er geen GPU bij terwijl mijn monitor toch echt niet aan het mobo vastzit
Any suggestions?

En nu vice versa: sluit monitor aan op andere pc.

Pak de handleiding van de monitor er eens bij.
Kan je deze resetten?
Andere cables aansluiten?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan