Mijn beeldscherm flasht hoe los ik dit op ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lakervent

Gebruiker
Lid geworden
27 dec 2007
Als ik een spel opstart zoals age of empires dan werkt alles goed, maar zodra ik een 3d shooter of iets dergelijks opstart begint mijn beeldscherm te flippen....:confused:
alles begint te knipperen en te flashen.... en het lig niet aan het spel want het is met alles shooters zo ! en ik heb net een nieuwe videokaart gekocht dus :(
kan iemand mij helpen ??
alvast bedankt !

Heb je eerst de oude videokaart drivers verwijderd en daarna de nieuwe drivers geinstalleerd??

Uhm.....neej maar waar kan ik dat vinden.....drivers voor een nvidia geforce mmx 420 tis een ouwe videokaart ik weet het maar tis voor ene oude pc.....en het probleem deed zich ook al voor met de oude videokaart maar waar kan ik die drivers vinden ?

De drivers gaan tot en met geforce 6 en tis een geforce 4

ik heb een driver gevonden voor geforce 4 ik zal het even uitproberen !

Laatst bewerkt door een moderator:
In het bovenste menuutje kiezen voor "Legacy", dan kom je er wel...

ok ik zal even kijken en proberen!

nog steeds werkt het niet....:S

Verder nog een idee ? zou het ook aan de hardware kunnen liggen ?

Laatst bewerkt door een moderator:
Wellicht is die oude videokaart gewoon niet goed genoeg voor die spellen.

Welke kaart is het precies, hoeveel mb, en geef eens een voorbeeld van een spel dat niet werkt

Geforce 4 mmx420 64 mb en ja de spellen hebben wel gwn gewerkt op de geforce 2 die er in zat en tsja....toen deden ze het niet meer en toen dacht ik ik koop een nieuwe en de spellen die niet werken zijn; age of mythology,battlefield 1942 enzo en dat zou der gwn op moeten werken ik voldoe aan de systeemeisen enzo

sodemieter even alle nivida software die je hebt van je PC en installeer dan gewoon de nieuwste drivers van nVidia (www.nvidia.com). Als ze aangeven dat deze tot en met de 6 serie of de 8 serie ondersteunt dan zit dus de 4 serie daar ook bij.

Let allereerst even op je taalgebruik graag.

Daarnaast klopt je antwoord niet, er staat bij NVidea niet TOT de 6 of 8 serie maar VOOR die betreffende serie. Die drivers kun je dus NIET gebruiken voor de 4-serie.

Maar dat hoeft ook niet, want ook die zijn bij NVidia, zoals ik al eerder gemeld heb, gewoon te downloaden!

misschien moet je gewoon je hertz verhogen bureaublad>rechtsklik>eigenschappen>instellingen>geavanceerd>beeldscherm

dan is het handig om dat vinkje modi verbergen aan te klikken en dan de geschikte aantal hertz

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan