Beste Mensen.
Ik heb een laptop die eigenlijk altijd goed werkte. Tot op een gegeven moment een probleem ontstond.
Mijn beeldscherm bevroor(behalve me muis) en ik kon niets meer doen. Na een gedurende 5-10 seconden slaat alles weer aan na wat geknipper, en zegt mijn systeemhulp een melding : Beeldscherm stuurprogramma (ATI) reageert niet meer en is hersteld.
Dat doet alles het weer en binnen een half uurtje slaat hij weer vast. Dit gebeurd voornamelijk als ik Flash video's kijk, Youtube, 9gag Etc.
Specificaties videokaart is : ATI Mobility Radeon HD 5470
Ik heb de videokaart nu uitgezet en werk op de oudere versie : AMD M880G with ATI Mobility Radeon HD 4250. Deze geeft in grafische spellen 40 Fps minder (voor de kenners)
Specificaties computer :
Besturings systeem : Windows 7 Home Premium 64 Bits.
Systeemfabrikant : Hewlett Packard - (HP)
Systeem Model : HP G62 Notebook PC
BIOS : Default
Processor : AMD Athlon(tm) II P340 Dual-Core processor (2CPU's) ~2.2Ghz
Geheugen : 4096MB Ram
Wisselbestand : 3181 Gebruikt 4486 Beschikbaar (MB's)
DirectX-Versie Direct X 11
Graag een oplossing. Geen idee meer wat te doen !
Ik heb een laptop die eigenlijk altijd goed werkte. Tot op een gegeven moment een probleem ontstond.
Mijn beeldscherm bevroor(behalve me muis) en ik kon niets meer doen. Na een gedurende 5-10 seconden slaat alles weer aan na wat geknipper, en zegt mijn systeemhulp een melding : Beeldscherm stuurprogramma (ATI) reageert niet meer en is hersteld.
Dat doet alles het weer en binnen een half uurtje slaat hij weer vast. Dit gebeurd voornamelijk als ik Flash video's kijk, Youtube, 9gag Etc.
Specificaties videokaart is : ATI Mobility Radeon HD 5470
Ik heb de videokaart nu uitgezet en werk op de oudere versie : AMD M880G with ATI Mobility Radeon HD 4250. Deze geeft in grafische spellen 40 Fps minder (voor de kenners)
Specificaties computer :
Besturings systeem : Windows 7 Home Premium 64 Bits.
Systeemfabrikant : Hewlett Packard - (HP)
Systeem Model : HP G62 Notebook PC
BIOS : Default
Processor : AMD Athlon(tm) II P340 Dual-Core processor (2CPU's) ~2.2Ghz
Geheugen : 4096MB Ram
Wisselbestand : 3181 Gebruikt 4486 Beschikbaar (MB's)
DirectX-Versie Direct X 11
Graag een oplossing. Geen idee meer wat te doen !