''Mijn Bestanden'' op verkeerde locatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Harmhelp

Gebruiker
Lid geworden
26 jun 2011
Hoi,

Het mapje 'mijn bestanden' is ineens veranderd in (een snelkoppeling van) mijn 2e harde schijf '/: D' nadat ik heb geprobeerd 'mijn bestanden' op mijn 2e schijf te zetten.
Hoe kan ik het weer terugdraaien naar normaal?

Hier een paar screens:
RAAR2.png
raar3.png
dsfsdfdssdf.png

Het is niet alleen de naam die hetzelfde is, maar beide mappen leiden naar dezelfde locatie (De D schijf dus).
Het '/: D' mapje met het 'mijn bestanden' pictogram hoort dus eigenlijk 'mijn bestanden' te zijn.
Ook als ik het probeert te fixen door de locatie naar standaardinstellingen te doen, lukt het niet:

standaardinstelling.png
fout.png

Dan nog een 2e vraag, elke keer als ik op een bestand rechts klik komt er een optie ''Neem eigendom over''.
Normaal staat dat er nooit, waarom krijg ik steeds die optie?

NEEM EIGENDOM OVER.png

Kan iemand me helpen met het oplossen van bovenstaande problemen?
Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,
Harm

Laatst bewerkt:
Hoi hoi Harmhelp

Hoezo plaatjes plaats je niet direct hier ook via topic ?

ScreenShot016.jpg

Bovendien je kan niet mappen zoals D:\ dat is geen map ! verplaatsen, en alle andere mappen je kan ook niet verplaatsen maar inhoud je kan alleen maar kopiëren en op jouw eigen weer gewenste andere schijf of plek plaatsen met dezelfde of andere map-namen enz..

Laatst bewerkt:
Uitgebreide handleiding om je persoonlijke mappen correct te verplaatsen naar een andere schijf e/o data partitie.
Zet anders een systeemherstelpunt terug en begin opnieuw volgens de aangereikte handleiding.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan