mijn brander sluid dvd's niet af

Status
Niet open voor verdere reacties.

faster29

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2009
Sinds kort heb ik het probleem dat als ik dvd's brand dat alles goed gaat tot die bij het stukje van sluiten sesie komt ineens stopt en zegt branden succesvol voltooid! maar om dat die niet afsluit staat er niks op de dvd, ik dacht dat de brander aan zijn einde was dus een nieuwe gehaald het zelfde probleem:( iemand enig idee waarom die niet afsluit? heb al met meerdere brandprogramma's gebrand en stuk of 10 dvd's allemaal mislukt bij afsluiten:confused:

even simpel blijven denken... niet meteen hele moeilijke problemen verzinnen....
heb je de optie "schijf afsluiten" niet gewoon per ongeluk uitgezet dan? Kan je aan/uitzetten bij het maken van de compilatie.

even simpel blijven denken... niet meteen hele moeilijke problemen verzinnen....
heb je de optie "schijf afsluiten" niet gewoon per ongeluk uitgezet dan? Kan je aan/uitzetten bij het maken van de compilatie.

ik gebruik altijd clone dvd en nooit problemen gehad,en ik heb niks verandert bij instellingen,kan ook nergens wat vinden over schijf afsluiten:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan