Mijn canon printer print niet onder vista hoe los ik dit op

Status
Niet open voor verdere reacties.

NaughtyAngel

Gebruiker
Lid geworden
5 dec 2009
heb op mijn laptop vista basic 32bit en ben er heel blij mee :mad:
mijn printer pixma canon ip 3000 is nog blijer dan ikke met vista,hij deed in het begin printen en na 5 fotos wou ie niet meer,een grotere zooi dan vista heb ik nog nooit meegemaakt (sorry ben echt kwaad)
ok dus,kijken wat er aan de hand was lampje knippert orange,oke denk ff resetten (zoeken via web hoe) nix hielp niet,oke andere oplossing zoeken een andere driver voor vista,na 10 drivers die geen enkel nut had en 5 pakjes fortuna (spaans merk woon in spanje hihi) verder nog geen oplossing,weer mail naar canon gestuurd en raad eens wat voor antwoord ze me gaven,een beter helpdesk dan die van canon kan niemand zich wensen(hahahah zeker weten van niet) oke 2x knipperen blablabla probleem 3x knipperen blabla probleem en ga zo door tot 15 knipperen haha mijn deed maar 7 hoor!!
ok 7 stond er dus niet bij jippie geluk heb ik he? nou andere oplossing van CANON HELPDESK (kots) ga maar na de dealer en geef maar ff lekker geld uit want een reparatie van dit merk kost maar ff zo 100 tot 150 euro als je geluk hebt,ja dag kunnen me ff het dak op en dan nog het fijne ervan ff naar nederland sturen (lig dubbel hier haha)oke dus 150 euro en kosten voor het versturen per luchtpost? tja dan denk ik dat ik beter ff naar een 2 hands zaak zoek die kunnen repareren of zo wat weet ik veel...
ok lang genoeg gezeurt....

MIJN VRAAG....wie kan mij uit deze driver nachtmerrie helpen? krijg zo onderhand het vista virus ervan en wat kan ik doen om mijn zo dierbare canon printer een tweede leven in te blazen ???
oh de error die ie geeft is error de operador (spaanse vista versie ole)

heb al 10 drivers geprobeerd,20 mails gestuurd na canon,30 keer op de kop gestaan,en 40 keer gezocht op net na oplossing en na 50 keer resetten van printer weet ik niet meer wat ik moet doen ben hopeloos.....(huil)

oke hoop op een respond plzzzzzzz...

Greetzzz NaughtyAngel

In de handleiding staat ook dat je een oranje knipperende Canon niet mag resetten / uitzetten om schade te voorkomen. Misschien heb je die schade al aangericht.
Op de Canon site zijn drivers oor Windows Vista te verkijgen dus daar zal het probleem niet liggen.
Je hebt natuurlijk al eens in apparaatbeheer de printer verwijderd en daarna de printer geheel opnieuw, ZOALS IN DE HANDLEIDING beschreven, geïnstalleerd?

Hallo gast0225

over dat resetten staat in mijn handleiding nix of ik heb het over het hoofd gezien maar ook niet over dat knipperen van de aan/uit knop in oranje
heb de orginele cd van canon erbij en is alleen voor windows xp of 98 support dus niet voor vista,heb paar keer geprobeert te resetten ja maar doet nog steeds het zelfde alleen een klein verschil hij pakt het vel papier en gooit hem door de printer heen leeg haha
ja heb de hele canon installatie eruit gemikt inclusief in regedit (ben beetje thuis in de keys)hihi.
heb de driver die canon me aanbevolen heeft geinstalleerd maar helpt niet,dacht meer aan dat het inkt kussen bijna vol is kan het dat zijn? of kan zijn dat de printerkop beschadigd is ofzo,heb zoveel gelezen over problemen dat ik het zelf niet meer volgen kan,ander ding kan ik dat ink kussen zelf leeg maken of schoon maken en hoe doe ik dat?
denk zo onderhand dat ik beter naar een zaak zoek die me eens een schoonmaak beurt aan de canon geeft en kijkt wat er aan de hand is met mijn trouw beestje hihi.
heb jij nog andere sugesties ofzo?

ieder idee is welkom.....

dankje voor je snelle reactie toppie deze help pagina...

Greetzz Naughty

Laatst bewerkt:
Dat inktkussen een oorzaak zou kunnen zijn voor problemen heb ik idd. al vaker gehoord. Hoe je dat zelf moet doen dat weet ik helaas niet.

ok alvast bedankt voor je reactie...

denk dat het weer smurfen op het net wordt opzoek naar het legen van het inktkussen ofzo...
of beter naar een adres hier in spanje zoeken waar ze verstand hebben van mijn beestje want ik ben echt blij met deze canon hij print cd´s enzo en wil hem niet kwijt hihi...

tot schrijft en bedankt voor de moeite...

greetzzz Naughty

Ik had ooit in de Consumentengids iets gelezen over googlen met de woorden
Waste ink tank full
Inderdaad krijg je dan aardig wat te zien.

Misschien is het verstandiger om een nieuwe printer te kopen die hetzelfde kan, want een reparatie is ook niet goedkoop.
Ik kan ook geen winkel (hier in Nederland) vinden die jouw type printer meer verkoopt.
Heb je de printer al op een andere pc geprobeerd?

Succes!

een andere printer is een optie maar mijn is net pas 3 jaartjes oud en niet eens zoveel gebruikt is dus niet echt het idee van wisselen,en een reparatie valt wel mee heb hier een zaak gevonden die niet eens duur is,alleen hebben we hier is spanje een lang weekend (feest) dus f wachten tot maandag en dan ff informeren in die zaak,valt wel mee want heb eens ff gesmurft en mijn printer is niet kapot alleen mist een driver en een goeie schoonmaak beurt en een reset hihi...
heb ergere dingen gelezen over canon pixma p 3000 en even reactie op ander vraag...zekers zijn die nog te verkrijgen als je ff op net smurf staan ze zelfs in bol.com tekoop en op ebay 2 de hands.....dus echt antiek is ie nog niet hihi...

en ja op die ander pc liep ie perfect is XP deze laptop is met VISTA das mijn probleem een driverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr..........krijg het vistavirus al weer hahaha..

bedankt alvast voor de reacties luitjesssssss...........

greetzzzzzzzzzz Naughty

Laatst bewerkt:
Allereerst....Feliz Navidad Y Un Prosper Año Nuevo,Een Zalig KerstFeest En Een Gelukkig "2010" Toegewenst.........

mijn probleem is nog niet opgelost mijn dierbare printer is nog niet gefixt,heb nog geen tijd gehad om hem weg te brengen maar zal geen probleem zijn....

in ieder geval bedankt voor alle reacties en hulp en ga zo door met deze pagina,heb hem aan al mijn vrienden aanbevolen in geval ze een probleem hebben hihi....

See Ya NaughtyAngel........................:D:D:D:D:D:D:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan