Mijn casemod

Status
Niet open voor verdere reacties.

roy26

Gebruiker
Lid geworden
19 jul 2004
Ik vind het erg leuk om aan mijn PC te knutselen:p
Dus ik ben wat gaan doen.
Ik heb deze case gekocht die overigens al erg mooi was :thumb: . Case .
Ik heb deze dingen besteld voor mijn groene voeding mod.

Fan
Ik heb deze UV-fan er in gestopt wat bijna geen werk was.
Fan in

ik had ook een sleev setje besteld.
Sleve set

Het leuke is dat als het donker is je helemaal niet ziet dar eer een raam in zit.je zouw zo je hand er in steken.

Die zilveren dingen zijn om je moederbord en molex stekkers los te maken.Echter brak die van het moederbord na 20 pinitjes of :( . Dit sleve is ERG veel werk.Het heeft me 5 uur gekost om het een beje netjes te krijgen:8-0: .
Om dat er allemaal losse stekkertjes op de draatjes zitten heb ik ze allemaal met plakband aan el kaar vast gemmekt voor dat ik ze door de sleve duwden.Met de stekkeer van het moederbord ging dat niet en heb ik er een vuurpijl dop op ge daan. (ik heet niets voor niets royvuurwerk.tk :p )
Vuurpijl
Toen was hij eindelijk klaar!Jammergenoeg zat er allen een groene moederbord conector bij met 20 pins ik heb er een met 24 dus dat was jammer:( .
Klaar!!!
Emaal in de PC zag het er erg mooi uit.
Mooi
Klaar!!!

Ik heb er ook 2 UV lampjes in gadaan om het efect te versterken.

Ik heb een plexieglas raam gratis kunnen regelen van 5 mm dit en ven het gesmokte type dus een betje bruin.

Klaar!
klaar Donker

En wat vinden jullie er van?

Laatst bewerkt:
waar woon je dan kom je je kast even stelen.

Ziet er inderdaad zeer netjes uit.:thumb:
Waar heb je dat Sleeve setje vandaan? Dit lijkt me wel wat voor m'n eigen Casemod. Ik neem aan dat deze in verschillende kleuren te verkrijgen is?

Ja, je kan ze in rood blauw groen en zwart krijgen.
Ik heb ze gekocht bij freezinghardware . Ik zouw echter wel wat meer krimpkous bestellen wand ik had veel te wijnig het zouw wel mooier zijn als het bij alle stekertjes kan.

Roy

Bedankt voor de link.
Ik heb zelf hier nog wel genoeg krimpkouse, dus dat is voor mij geen probleem.:)

Zo ik heb mijn topic weer even opgezocht wand ik heb in de tussen tijd al weer wat aan mijn kast veranderd ( of moet ik zeggen kasten :p )

Als eerst heb ik de kasten dus helemaal leeg ge maakt en aan enkaar gepopt. En ik heb de binnenkant van de kast waar het moederbord in zit zwart gespoten.Ik heb ook een andere bevestiging van het plexieglas gemaakt wand die met schroefjes werkte helmaal niet. dit gaat veel makelijker. Ook heb ik mijn voeding draadloos gemaakt :cool: . Ik heb er een 2e kast bij gedaan omdat ik in de toekomst een goede dus grote waterkoeling wil maken. Daar heb ik dus oko ruimte voor nodig.Ik heb deze kast nu maar alvast gekocht omdat ik beng was dat deze kast over een halfjaar niet meer vorkocht word. Zo nu maar ff wat foto's:

http://img73.echo.cx/img73/2336/pict00028dt.jpg
http://img73.echo.cx/img73/2429/pict00139js.jpg
http://img73.echo.cx/img73/6012/g14hq.jpg

En, ben ik vooruit of achteruit gegaan?

Roy

Prachtig! Hoe krijg je die kabels zo mooi weggewerkt? Bij mij is het één groot doolhof van kabels... waarschijnlijk moet ik gewoon eens een keer een dagje de tijd nemen om alles los te halen en opnieuw vast te maken met kabelbinders of zo.... (vind ik eng... ben altijd bang dat ik vergeet welk plugje waar zat :D)

JP, zin om eens een uurtje te helpen???? :love: :D

Zoooo, netjes hoor :thumb:

====

Why do I always have to be the vic :evil:

Why do I always have to be the vic :evil: [/B][/QUOTE]

Hey, is dat je dankbaarheid voor wat ik al allemaal voor je gedaan heb :evil:

Persoonlijk vind ik die paarse neon iets te (pooier) achtig.

Maar dat is geheel jou smaak. Ik heb zelf ook een gecasemodde kast alleen nog niet helemaal klaar.

Ik heb nu een klein rood neon lampje van de lidl derin zitten die me moeder voor de gein had mee genomen :P

Ik ga nog een blauwe thunder lamp bestellen. Lamp

En een window natuurlijk :D Ik zit er nog over te piekeren om dit toetsenbord te gaan halen.

Ik moet trouwens ook nog foto's maken van mijn kast, maar die komen snel :cool:

Geplaatst door Sarvo
Why do I always have to be the vic :evil:

Hey, is dat je dankbaarheid voor wat ik al allemaal voor je gedaan heb :evil: [/B][/QUOTE]

Hoeist ermee kerel :p.

mooie casemod lijkt mij een beetje duur ik heb in totaal €300 aan mijn kast + inhoud gespandeerd zet binne kort ff een foto van mijn systeempje bij mijn systemen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan