Mijn cd/dvd rom werkt niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

monique2

Gebruiker
Lid geworden
4 mrt 2008
--------------------------------------------------------------------------------

Ik heb pas een nieuwe laptop gekocht en heb mijn dvd brander een paar keer gebruikt alleen om te kijken wat er op mijn schrijfjes stond dus niet eens om te branden maar telkens als ik nu een dvd of cd er in doe dan geeft hij aan dat ik moet formateren :s weet iemand van jullie wat dat betekend?

Hoi,

ook als je er een echte (gekochte) DVD of muziek CD indoet?

Grtz.

Nee dat maakt niet uit of ik een orginele cd/dvd er in doe of een gekopieerde

Ik heb hetzelfde met mijn laptop en ben er nooit achter gekomen waarom dit is. Ik laat hem maar zijn gang gaan, duurt maar heel even. Of duurt het bij jou langer?

Ik heb hetzelfde met mijn laptop en ben er nooit achter gekomen waarom dit is. Ik laat hem maar zijn gang gaan, duurt maar heel even. Of duurt het bij jou langer?

Bij mij duurt het nog al meer dan een week. Ik heb het wel in me familie nagevraagd en volgens mij oom is de cd/dvd rom kapot :confused: maar vind dit nogal raar omdat ik hem eigenlijk nouwelijks heb gebruikt dus ik dacht misschien maar ff navragen op een forum misschien dat andere mensen er iets van weten.

Maar raymond bij jou is het dus van zelf weer weg gegaan?

Bij mij duurt het nog al meer dan een week. Ik heb het wel in me familie nagevraagd en volgens mij oom is de cd/dvd rom kapot :confused: maar vind dit nogal raar omdat ik hem eigenlijk nouwelijks heb gebruikt dus ik dacht misschien maar ff navragen op een forum misschien dat andere mensen er iets van weten.

Ga je toch terug naar de winkel waar je hem gekocht hebt.
Neem een CD mee die weigert en ze zullen overtuigd zijn!
De rest is garantie werk:)

Grtz.

Ik bedoel eigenlijk hoe lang dat formateren duurt :D

Bij mij een paar seconden dus ik vraag mij eigenlijk af hij of hij eigenlijk wel wat doet.

Ik bedoel eigenlijk hoe lang dat formateren duurt :D

Bij mij een paar seconden dus ik vraag mij eigenlijk af hij of hij eigenlijk wel wat doet.

Oww zo :cool: haha nou hij geeft aan dat ik moet formateren maar als ik op oke klik dan geeft hij aan ,dat de schrijf beveiligd is ;) Maar ik zie nu net dat als ik op de e: schrijf klik dan geeft hij een fout met toepassing niet gevonden, maar als ik nu op verkennen klik dan opent hij hem wel :S

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan