Mijn cd-rom drivers doen het niet

• Onderwerp starter Onderwerp starter viri
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

viri

Gebruiker
Lid geworden
24 jan 2005
Ik heb een probleem met systeem kast windows kan mijn 2 cd-rom drivers niet vinden ik zag ze ook niet bij "deze computer"

dusz ik dacht opnieuw insalleren helpt wel, nou ik heb c: geformatteerd en ik heb diskette erin gedaan en cd en met cd-rom ondersteuning ls hij begint met alles van de a: diskette te halen zie ik staan No drivers found aborting instalation en als het klaar is dan typ ik d:setup (d: is het naam van mijn cd-rom schijf) dan kan hij het niet vinden en mijn onderste cd-rom dirver (e:) doet het all helemaal niet maar de bovenste doet het perfect maar allleen kan mijn pc het niet vinden

Hij laad je cdrom drivers dus niet ( opstartdiskette dus) enne je hebt wel een goede opstart diskette?
Je hebt geformateerd zeg je, zet het eens in je bios om dat ie via cdrom opstart , wie weet help dat?

Hij laat mijn diskette station wel maar mijn cd-rom station niet maar hoe moet ik het in BIOS opstarten ???? als ik vragen mag

je opstart volgorde wijzigen in de bios, tijdens opstarten kun je zien welke toets je in moet drukken b.v. ESC of DELETE enz.

je moet via 1 van de tabbladen de volgorde veranderen, meestal staat er ergens bovenin BOOT.

Als je daar op klik kan je je bootvolgorde veranderen,dus firstboot- cdrom secondboot- floppy etc etc.
gewoon ff goed kijken en met F10 saven en opnieuw op starten

ik zal het proberen maar tot nu toe bedankt voor jullie hulp

Het is me gelukt ik moest mijn kappote cd-rom drive eruit halen en toen deed hij het

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan