Mijn CDROM-Drivers weg!

Status
Niet open voor verdere reacties.
als ik de sleutel probeer te verwijderen in regedit zegt mijn systeem dat dat niet kan...

ben weer waar ik begonnen was?

weten jullie iets?

ik zie trouwens ook nergens üpperfilter of Lowerfilter"staan?
ik vind wel de opgegeven line beginnend met 4D36E...etc

ik hoor het graag

groeten

Marco:(

Is dit iets voor je? een exe met 2 reg bestanden om dit te herstellen, voor de volgende "klanten".:)
Deze dus.

Egt super die tool ik draai windows 7

en ik heb dit porbleem ook al een week dus ik las dit forum en ja

egt super bedankt

hoef ik acer ook niet meer te bellen :)

Helpmij beste Van al je problemen :thumb:

CD Speler weg

Ik had al gezien van deze problemen en ben al een tijdje bezig en hen ook al van alles gebrobeerd ook via uitvoeren maar lukte ook niet, maar nu een vraag, ik heb een ACER Aspire 7520, geupgrade naar Windows 7, nu is mijn speler niet meer op de computer, hij draait wel, nu heb ik een externe DVD speler en die werkt ook niet, staat ook niet bij de systeem eigenschappen, deze speler werkt wel op mijn desktop computer die ook geupgrade is naar W7, zit er soms een beveiliging op de Laptop ingebouwd door Acer ?

Ik had al gezien van deze problemen en ben al een tijdje bezig en hen ook al van alles gebrobeerd ook via uitvoeren maar lukte ook niet, maar nu een vraag, ik heb een ACER Aspire 7520, geupgrade naar Windows 7, nu is mijn speler niet meer op de computer, hij draait wel, nu heb ik een externe DVD speler en die werkt ook niet, staat ook niet bij de systeem eigenschappen, deze speler werkt wel op mijn desktop computer die ook geupgrade is naar W7, zit er soms een beveiliging op de Laptop ingebouwd door Acer ?

Origineel gepost door Lange Pier
Is dit iets voor je? een exe met 2 reg bestanden om dit te herstellen, voor de volgende "klanten".
Deze dus.

Probeer dit

http://www.dougknox.com/xp/utils/XP_CD-DVD-Fix.zip

Hebt bij mij geholpen!

Laatst bewerkt:
Graag zou ik iedereen willen verzoeken een nieuwe vraag te stellen. Het is niet de opzet in iemand anders zijn topic een vraag te stellen, daarnaast is het al een topic van een aantal jaar oud.
Deze gaat op slot.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan