mijn comp helemaal gaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

michelmathers

Gebruiker
Lid geworden
19 dec 2002
het is bijna teveel om op te noemen
nix doet haast meer, rpogramma die niet starten, als ik op zoeken druk krijg geen scherm foutlmeldingen, ongelovelijk veel pop-ups
1 groot drama en gaat trouwens heel langzaam, draait heel veel porgramma die ik niet ken
greetz michel
wou even scherm laten zien wat hij allemaal draait maar kan niet eens meer knippen dsu heb hele scherm moeten doen sorry
en dit is nog maar weinig als ik half uur computer is de lijst 3 keer zo groot
scherm.gif

gisteren laat via veiligheids mode virussen gescant want dan heb je meer kans. ik had toen 2 virussen dacht iets van 123 of abc kan niet herrinneren moet ik even opzoeken. Dus ik start vanmorgen mijn comp. en hij start niet op moet iets doen met contr alt B. werkte niet heb toen computer aan en uit gezet.
Toen starte hij wel op maar kreeg ik dit: Ik had toen nog niets gedaan

Untitled-1.gif

ik maakte een screenshot en ging naar fireworks vervolgens geupload en toen wou ik naar jullie gaan
op dit te melden en kreeg ik dit scherm:

Untitled-2.gif

pleace helpt wordt gek

kan ook niet op bepaalde linken drukken dus als je zegt waar die staat...is heel vaag..links van html pakt die wel maar in forums enzo niet
kan ook niet knippen en plakken
heb fixtool gedownload voor dat virus en na een scan krijg ik dit:

removetool.gif

michelmathers,

Je hebt het virus niet meer, maar de symptomen van het virus gaan gewoon door zolang je de patch niet installeert vanaf hier:

url

Restart de computer daarna.
Dan is je probleem pas over.

Zorg er ook voor dat je een firewall en hebt en poorten 4444, 135 en 69 dicht doet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan