( Mijn computer heeft problemen )

Status
Niet open voor verdere reacties.

MartijnAnoniem

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
8 mrt 2014
Berichten
1
Mijn computer heeft grote problemen. Sinds ik heb gekocht heb. Werkte die perfect maar na 2 maanden blijkt mijn computer geen legitiem product code te hebben. Ik ben terug naar de zaak gegaan , waar ik hem heb gekocht. Ze weigeren mij te helpen en zeggen tegen mij. Je, bent zelf verantwoordelijk voor je computer. Ik heb tegen hun gezegd. Ik, kom met goed vertrouwen een Computer voor 400 euro. Dan, verwacht ik ook dat die goed werkt. Maar mijn computer is momenteel niet legitiem en ze weigeren mij te helpen. Momenteel probeer ik hem te pakken , maar ook op Marktplaats is die in eens spoorloos. Kan, iemand mij helpen! Wat, kan ik doen om mijn computer weer legetiem te krijgen. Want ik heb er een hoop voor betaald. :(

Gr: Martijn
 
Staat er geen productcode op de computer? Als je hem kant-en-klaar in de winkel koopt staat er meestal al windows op. Kan ook een virus zijn als je windows niet meer legitiem is.
Heb je anders een recovery partitie? Als je je pc 2ehands hebt gekocht heb je geen garantie dat je windows legaal is.
 
Tja, is het wel een legitieme zaak geweest, dat weet jij beter dan wij. Ik weet niet waar je hem gekocht hebt.
Via marktplaats heb ik het idee, omdat hij daar niet meer te vinden is.
Zaak is dus om altijd een pc te kopen in een legitieme winkel of een winkel waar anderen goede reviews voor hebben geschreven. Tenminste, dat doe ik als ik wat wil kopen. Ik kijk dus naar Tweakers en Kieskeurig.

Maar goed, daar ben je niet mee geholpen.
ALs er een productcode op je pc staat, dan is het meestal wel in orde. Je product kan dmv een virus opeens illegaal worden, dat is mogelijk.
Dus geen idee waar je allemaal komt op internet of wat je doet met je pc, maar he blijft er wel zelf verantwoordelijk voor. Daar hadden ze wel gelijk in!

Als de pc kant en klaar gekocht is, is er altijd wel een recovery partitie op de HD en dan kan je terug naar fabrieksinstellingen. Dan wordt het weer zoals je hem gekocht hebt.

Let erop dat je een virus scanner hebt, een firewall en schoonmaakproggies die de boel opschonen. Dit laatste altijd elke week even doen.
(of naar Linux over gaan, dan heb je nergens last van ;) )
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan