Mijn computer is dagelijks ergens mee bezig?

Status
Niet open voor verdere reacties.

zwar0102

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2001
Mijn computer met Windows XP Prof. gaat elke ochtend om ongeveer 10.00 uur staan ratelen. De computer is op dat moment erg langzaam en het duurt ongeveer een half uur. Wat is hij dan aan het doen en is het noodzakelijk. Zo niet hoe kun je het dan uitschakelen? Mgr. Wim:thumb:

zIE ICOONTJE RECHTSONDER op de beeldscherm

kan zijn virusscanner als deze is ingesteld op 10.00

update,plus scannen dit kan ff duren afhankelijk van je systeem

bijvoorbeeld als je alles aanvinkt in www.hitmanpro.nl
en afhankelijk wat je allemaal op je harde schijf hebt staan kan het eveneens soms wel 1 uur duren

doe ctrl shift del alle drie tegelijk dan komt er een systeem menu onder toepassingen zie je dan waar het mee bezig is dit proces kun je stoppen

ik raad je aan allereerst GEEN internet verbinding te maken dan zoeken ,goed lezen wat wel en niet aangevinkt is eventueel wijzigen

lezen lezen lezen

take yours time remember what you did allways

succes

opgelost sluiten svp

Het probleem is pas opgelost als de starter van het topic van het probleem af is. Tot die tijd hoeft dit topic niet gesloten.

Kijk eens in de taakplanner in het configuratiescherm welke taken er gepland staan om uit te voeren op de door je genomede tijd.

En als er topics gesloten worden dan doen wij (mods) het

Verbreek Internetverbinding

loop alles na ga naar configuratiescherm taakbeheer zou ik zeggen daar zie je alles wat is gepland

anders zou ik het ook niet weten

zet andere pc helemaal even uit

defragmenteer eventjes..trager is de pc als het voller raakt of je hebt rotzooi,besmetting met iets

geluid is de koeler voor je processoris normaal wat je hoort

succes

Geplaatst door POWERMERCEDES
Verbreek Internetverbinding

loop alles na ga naar configuratiescherm taakbeheer zou ik zeggen daar zie je alles wat is gepland

anders zou ik het ook niet weten

zet andere pc helemaal even uit

defragmenteer eventjes..trager is de pc als het voller raakt of je hebt rotzooi,besmetting met iets

geluid is de koeler voor je processoris normaal wat je hoort

succes

zozo jij denkt heel veel te weten

maar er staat nergens dat hij het over het geluid heeft

hij zegt zelf al dat het zijn HARDESCHIJF is die rateld

en dan zeg jij de processor :confused:
-------------------------------
maar controleer even idd de taken planner bij de configuratie scherm :)
als daar ook niks staat dan kan het zijn dat je
pc alles gaat defragmenteren en bestanden controleerd :)

Ik denk toch dat het om een update gaat van windows of norton ofzo...,
komt er na de "vertraging" een kadertje, de virusdefinities zijn bijgewerkt of staat er tijdens de vertraging rechtsonder een geel schildje of een ander icoontje dat er normaal niet staat?
defragmenteren lijkt me geen oplossing omdat het op een relatief vast tijdstip is, en niet constant of bij het opstarten (heb ik toch begrepen(?))

MVG Oneil

even een vraagje tussendoor. wanneer is dit probleem ontstaan of is het vanaf dag 1 dat je de comp. had.
grtz. ron g.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan