mijn computer loopt keer op keer vast,

Status
Niet open voor verdere reacties.

Saverio

Gebruiker
Lid geworden
20 nov 2002
Hallo, wie kan mij helpen, mijn computer loopt keer op keer vast, ik heb het gescand met antivirusprogramma, met superantispyware, maar het probleem blijft bestaan, ik denk er serieus over na om terug naar windows 7 te gaan, maar is dat het probleem? ik weet het niet, help

Hoi,

Volgens mij zit er een optie in windows 10 om terug te gaan tenminste is de hele ijd geweest om binnen een maand terug te gaan naar vorige os dan kan je wel zien of de problemen mee gaan in ieder geval

Laatst bewerkt:
Vraag mij af wat je precies bedoeld, "vast", een freeze? zo ja, deïnstalleer de videokaartdrivers en reboot, laat windows de driver installeren, help dat niet, kijk eens in de logboeken of er wat over staat.

Terug naar 7 is helemaal zo slecht nog niet, zéker als 7 probleemloos draaide.

Ik denk dat ik terug ga naar Windows 7, ik heb het geprobeerd met systeemherstel, maar ik krijg hetzelfde probleem altijd terug, hij loopt altijd vast, ik bedoel ermee als ik op een site ben, reageert mijn pc plotseling niet meer,, ik kan niet naar een andere site gaan, ik kan hem niet langs de startknop uitschakelen enz.., hij doet niets, mijn vraag is, ik heb de originele dvd schijf van mijn windows 7, kan ik die terug zetten met mijn originele dvd schijf zonder problemen? want ik heb windows 10 meer dan een maand op mijn computer

Als jij een officiële Win 7 schijf hebt en je start ermee op, dan kun jij terug naar 7, al zou je dat over 4 jaar pas doen.

Ik heb een email van microsoft gekregen dat mijn microsoft acount door iemand anders gebruikt word, ik heb dan een sms gekregen met een andere code, nadat ik heb die ingevoerd hebt lijkt het nu dat mijn computer ok is, ik hoop dat het zo blijft, dank je allemaal voor de tips

Het is opgelost, zoals ik al eerder schreef heb ik windows 10 eruit gedaan, ik heb met de originele dvd van mijn computer windows 7 geinstaleerd, en alles gaat nu prima met mijn computer, hoe en waarom weet ik ook niet, maar de voornaamste is dat de problemen voorbij zijn,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan