mijn computer start elke keer op nieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

mubanga

Gebruiker
Lid geworden
23 mei 2007
mijn computer start elke keer op nieuw op ik denk zelf dat het misschien een virus is maar mcafee heeft nog niks gevonden.

het is zeg maar zo dat als ik opstart hij meteen weer naar het windows xp "Welkom" scherm afsluit

ik heb in middels al een systeem herstel gedaan maar dat werkt niet

wel kan ik (zoals nu) in de veilige modus komen.

helpmij!

waarom gebruik je geen hitman pro die geeft ook veel zekerheid en als je er dan nog niet achter komt kan je hem altijd naar pc zaak brengen.

mijn computer start elke keer op nieuw op ik denk zelf dat het misschien een virus is maar mcafee heeft nog niks gevonden.

het is zeg maar zo dat als ik opstart hij meteen weer naar het windows xp "Welkom" scherm afsluit

ik heb in middels al een systeem herstel gedaan maar dat werkt niet

wel kan ik (zoals nu) in de veilige modus komen.

helpmij!

Het lijkt er op dat hij alleen opstart zodra alle drivers geladen moeten worden.
In veilige modus worden er maar een beperkt aantal drivers geladen.

Probeer in veilige modus eens alle drivers opnieuw te installeren

In de Veilige Modus sowieso dit doen:

Ga naar Start --> rechtsklik op Deze Computer --> Eigenschappen --> tabblad Geavanceerd --> en kies voor Instellingen onder het kopje Opstart- en herstelinstellingen --> haal dan het vinkje weg voor de regel De computer automatisch opnieuw opstarten.

En daarna is Systeemherstel misschien een optie?

haha! mooi ik heb mijn pc nu gewoon opgestart... mcaffee heeft niks verder gevonden... maar het maar wat michael4446 zei heeft geholpen... waren het niet dat ik ik een blue screen kreeg zo'n 20 sec nadat ik was op gestart en de fout melding bij het opstarten bleef... any way in veilige modus heb ik weer systeem herstel gedaan... dit keer 2 weken terug... en nu is hij gewoon op gestart zonder problomen maar nu komt het de fout melding bij het welkoms venster blijft:

windows - geen schijf

er bevindt zich geen schijf in het station plaats een geschikt medium in het station \device\hardisk1\DR4

als er dan op 4 keer op anuleren/doorgaan heb geklikt komen er 4 piepjes uit mijn pc en gaat alles zoals normaal

iemand een idee om daar van af te komen

de drivers op nieuw instaleren zoals Loonytune zei zou kunnen helpen allen heb ik geen flauw idee hoe:D

de drivers op nieuw instaleren zoals Loonytune zei zou kunnen helpen allen heb ik geen flauw idee hoe:D

Start / Configuratiescherm / Systeem / Hardware / Apparaatbeheer

Hier zie je alle hardware staan die in de PC zit met de geinstalleerde drivers.
Als je hier op gaat staan en kiest voor installatie ongedaan maken, zal de PC bij de volgende reboot deze hardware als nieuw zien en opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan