Mijn Computer start niet meer goed op

Status
Niet open voor verdere reacties.

LucasDRS

Gebruiker
Lid geworden
22 jul 2007
Hallo allemaal.
Sinds vanochtend heeft mijn computer erg vervelende kuren. Bij het opstarten krijg ik gelijk een scherm dat windows niet goed kon starten en of ik wil starten in veilige modus [+netwerk/+opdrachtprompt] of in normale modus.

Bij alle 4 de keuzes krijg ik geen windows te zien [ wel het laad scherm ] maar daarna herstart hij zichzelf weer en begint het weer van voor af aan.

Ik heb niks met de hardware van mijn computer gedaan de afgelopen tijd.

Heeft iemand enig idee wat er aan de hand kan zijn ?

mvg, Lucas

Probeer het volgende eens.

De computer opstarten met de functie Laatste bekende juiste configuratie

1. Start de computer op.
2. Druk op F8 wanneer het bericht 'Selecteer het besturingssysteem dat u wilt starten' wordt weergegeven.
3. Wanneer het menu Geavanceerde opties wordt weergegeven, gebruikt u de pijltoetsen om Laatst bekende juiste configuratie (de laatste instellingen die goed werkten) te selecteren en drukt u op ENTER.

Probeer het volgende eens.

De computer opstarten met de functie Laatste bekende juiste configuratie

1. Start de computer op.
2. Druk op F8 wanneer het bericht 'Selecteer het besturingssysteem dat u wilt starten' wordt weergegeven.
3. Wanneer het menu Geavanceerde opties wordt weergegeven, gebruikt u de pijltoetsen om Laatst bekende juiste configuratie (de laatste instellingen die goed werkten) te selecteren en drukt u op ENTER.

Als ik dit probeer gebeurt er precies het zeflde.. ik krijg een bootscherm van windows xp en na het laden van het bootscherm hoor een een "tik" in mijn computer kast en begint het weer opnieuw. Kan het iets met aansluitingen te maken hebben ?

Een tik kan de harddisk zijn die problemen heeft of de voeding die een probleen heeft.

Tikkend geluid voorspelt vaak niet veel goed. Aansluitingen kun je altijd even controleren mogelijk dat de stekker van de voeding op de harddisk niet helemaal vast zit.

Maak de kast eens open en probeer eerst het geluid te lokaliseren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan