Mijn computer start niet op.(Help!!)

Status
Niet open voor verdere reacties.

B Zippo

Gebruiker
Lid geworden
25 dec 2009
nadat ik een progamma heb geinstaleerd is mijn pc was vastgelopen heb ik hem opnieuw opgestart ,
toen zag ik dat de taakbalk/pictogrammen weg waren.....:shocked:
na een paar keer opnieuw opstarten kreeg ik een zwart beeld met aleen mij cursor in het midden.

ik heb geprobeerd in veilige modus op te starten maar dat lukt ook niet, na het selecteren van een gebruiker wordt het beeld weer zwart.
iemand oplossingen hiervoor.?

Btw; ik weet niet veel van computers af...

Hmm, Typisch windows, Dit probleem komt mij bekent voor, en hoor het ook steeds vaker, Windows cd/dvd erin booten, en dan Repair Computer.

[smallimg]http://www.diy-computer-repairs.com/wp-content/uploads/2009/02/repair-xp.jpg[/smallimg]

Was dit een legaal programma?
Anders heb je kans dat je pc besmet is geraakt met malware

Dat is bijna zeker, De software heeft de bestanden van windows beschadigt dus volg mijn eerste post op :)

nadat ik een progamma heb geinstaleerd is mijn pc was vastgelopen heb ik hem opnieuw opgestart ,
na een paar keer opnieuw opstarten kreeg ik een zwart beeld met aleen mij cursor in het midden.

ik heb geprobeerd in veilige modus op te starten maar dat lukt ook niet, na het selecteren van een gebruiker wordt het beeld weer zwart.

al es geprobeert het repair commando in taakbeheer?
ctr alt del taak uitvoeren repair.exe
of restore.exe

al es geprobeert het repair commando in taakbeheer?
ctr alt del taak uitvoeren repair.exe
of restore.exe

@gabber44: Die commando's bestaan niet in XP.
Misschien bedoelde je Systeemherstel: %windir%\system32\restore\rstrui.exe
maar die kan niet opgestart worden omdat heel XP niet te starten is (zelfs niet in Veilige modus), zo heeft de topic-starter geschreven in de startposting.

@topic-starter: Nog even een aanvulling op applefaq: Er zijn een behoorlijk aantal eisen die gesteld worden aan een herstelinstallatie. Zo zijn niet alle XP cd's goed, moet de XP cd op hetzelfde ServicePack niveau zijn als de XP op de harde schijf die je wilt gaan repareren etc.
Wellicht heb je wat aan de informatie die hier staat over dat onderwerp.

Tijs.

hee...

ik denk dat ik hem helemaal verschoon ,
hij geef nu ook een melding dat windows opnieuw hersteld moet worden....
bedankt alvast,
@ gabber , ik kan niet bij taakbeheer komen zover start hij niet op.

graag tips voor het herinstalleeren van windows, als jullie dat willen....
bedankt voor de reacties.

Er is een handleiding die Helogat geschreven heeft over (her)installeren.
hier staat die. Ik raad je aan om de harde schijf niet te formatteren maar te kiezen voor behoud van de huidige indeling.

Succes,

Tijs.

wat wil je weten over het herinstaleren van windows

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan