Mijn Diskdrive

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mathijsomatic

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2006
VRAAG

Hoe komt het dat mijn diskdrive niet reageert?
Ik wil graag xp instaleren maar ik krijg mijn schijf niet geformateerd

Iedereen bedankt voor hun reactie,

Mijn diskdrive werkt nu

ik was vergeten mijn witte kabeltje aan te sluiten

Laatst bewerkt:
In de bios kijken of de drive wel is aangemeld, de kabels nalopen, ook de voedingskabel, eventueel deze vernieuwen en/of omwisselen.

Met een XP cd en een PATA schijf heb je ipp geen flopdrive nodig.

Lange Pier zei:
In de bios kijken of de drive wel is aangemeld, de kabels nalopen, ook de voedingskabel, eventueel deze vernieuwen en/of omwisselen.

Met een XP cd en een PATA schijf heb je ipp geen flopdrive nodig.

wat is een PATA schijf? en de drive is wel aangemeld

PATA=Paralell-ATA of gewoon ATA ook wel IDE genoemd. Het is een aansluiting met een brede kabel.

ja die kabel is aangesloten. maar moet er nog iets op aangesloten zijn of is dat de enige kabel ?:)

De floppy drive zit met een iets smallere kabel aangesloten, dan de hardeschijf.

ik denk dat ik de fout misschien heb gevonden dat het witte kabeltje niet is aangesloten

Wit stekkertje met 2 zwarte, een rode en gele draad hoop ik dan toch, en ja, zonder pindakaas doe jij ook niets.:)

Waarom verwijderd je vraag uit het eerste bericht? Als er nu andere mensen de topic lezen weten ze niet waar het overgaat. Ook al is het opgelost, kun je het eerste bericht laten voor wat het is. Mocht iemand hetzelfde probleem hebben, dan heeft die mischien wat aan je topic.;)

crash zei:
Waarom verwijderd je vraag uit het eerste bericht? Als er nu andere mensen de topic lezen weten ze niet waar het overgaat. Ook al is het opgelost, kun je het eerste bericht laten voor wat het is. Mocht iemand hetzelfde probleem hebben, dan heeft die mischien wat aan je topic.;)

oh srry ik zal het eventjes veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan