Hoi mensen, ik ben volgens mij een bestandsmap in XP kwijt.
Als ik in de verkenner kijk, heb ik daar de C schijf. Daarin staan
C:documents and settings/ verdeling:
-all users
-mijn naam
-naam partner
met daarin de diverse mappen, per persoon "mijn documenten" e.d.
Nu staan in "deze computer" en tevens te zien helemaal onderin de verkenner nogmaals
-map "gedeelde documenten"
-map "documenten van partner"
-map "mijn gedeelde mappen"
Eigenschappen klikken: locatie van deze mappen: C:documents and settings/ betreffende user
hiertussen stond eerder ook nog een map "documenten van mij"
Die ben ik kwijtgeraakt door verslepen.
De map heb ik wel weer gevonden en kunnen slepen naar C:documents and settings/ mijn naam
maar: deze map verschijnt in de verkenner en deze computer niet meer onderin de lijst, doch staat nu wel dubbel in C , waar ik beiden omdat het bestandsmappen zijn niet kan verplaatsen of verwijderen!
Hoe krijg ik hem weer op de oude plaats terug?
Of heeft dit geen functie?
Ik heb me nu wezenloos gezocht maar weet niet hoe dit op te lossen.
Had gehoopt dat het systeem het zelf zou herplaatsen maar dat gebeurt niet.
ook kan ik niet in de mappen aangeven of wijzigen of ik er een gedeelde map van wil maken of juist niet.
Kan iemand mij helpen dit op te lossen, cq waarom staan de mappen er dubbel in? Bij gedeelde documenten staat op de c schijf wel natuurlijk het bureaublad, maar in deze computer niet. ik begrijp het gewoon niet...
Vast dank voor enige reactie!

Als ik in de verkenner kijk, heb ik daar de C schijf. Daarin staan
C:documents and settings/ verdeling:
-all users
-mijn naam
-naam partner
met daarin de diverse mappen, per persoon "mijn documenten" e.d.

Nu staan in "deze computer" en tevens te zien helemaal onderin de verkenner nogmaals
-map "gedeelde documenten"
-map "documenten van partner"
-map "mijn gedeelde mappen"
Eigenschappen klikken: locatie van deze mappen: C:documents and settings/ betreffende user
hiertussen stond eerder ook nog een map "documenten van mij"
Die ben ik kwijtgeraakt door verslepen.
De map heb ik wel weer gevonden en kunnen slepen naar C:documents and settings/ mijn naam
maar: deze map verschijnt in de verkenner en deze computer niet meer onderin de lijst, doch staat nu wel dubbel in C , waar ik beiden omdat het bestandsmappen zijn niet kan verplaatsen of verwijderen!

Hoe krijg ik hem weer op de oude plaats terug?
Of heeft dit geen functie?
Ik heb me nu wezenloos gezocht maar weet niet hoe dit op te lossen.
Had gehoopt dat het systeem het zelf zou herplaatsen maar dat gebeurt niet.
ook kan ik niet in de mappen aangeven of wijzigen of ik er een gedeelde map van wil maken of juist niet.
Kan iemand mij helpen dit op te lossen, cq waarom staan de mappen er dubbel in? Bij gedeelde documenten staat op de c schijf wel natuurlijk het bureaublad, maar in deze computer niet. ik begrijp het gewoon niet...
Vast dank voor enige reactie!