Mijn Documenten herstellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hiltje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 feb 2007
Wie kan mij helpen? Vorige week ging mijn moederbord stuk. De harde schijf is gelukkig nog ok. Inmiddels heb ik alle data eraf kunnen halen, alleen de data die in mijn mappen onder "mijn documenten"zaten, waaronder ook de outlook pst bestanden, kan ik niet meer vinden. Wel de andere users (gast). Wie heeft de gouden tip?

Hiltje

Kijk in C:\Documents and Settings\jouw_username\Local Settings\Application Data\Microsoft\Outlook.
Mijn documenten staan in C:\Documents and Settings\jouw_username\Mijn documenten

Laatst bewerkt:
alles weg

Dat is het hem nou juist. De map met mijn usernaam is LEEG. Kan dat komen omdat de harde schijf nu in een andere computer geprikt is gecombineerd met het gegeven dat er op mijn usernaam een wachtwoord zat?

Het is me wat

Even verduidelijken. Je had een PC waarvan het moederbord stuk ging, maar dat moederbord heb je vervangen. Nu zeg je dat de HD in een andere PC is geprikt. Wat zit er dan in de PC waarvan je het moederbord hebt vervangen? Als je in die andere PC waar nu je "oude" HD ingeprikt is, rechtsklikt op Mijn documenten in je Startmenu en je kiest voor Eigenschappen, wat wordt er dan vermeld bij: Locatie van de doelmap, Doelmap? En in de de map C:\Documents and Settings van je "oude" HD staan daar niet de mappen: All users, Default user en eventueel ook nog LocalService en NetworkService? (Jouw account staat er niet meer tussen begrijp ik).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan