Mijn documenten lokatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter femm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

femm

Gebruiker
Lid geworden
4 aug 2004
Hallo..

ik hoop dat iemand mij kan helpen..
Als je iets wilt opslaan bij bijvoorbeeld word dan wordt dit automatisch in je map mijn documenten gedaan, of liever gezegd, daar word je naar verwezen..
Nu vraag ik me af of je die verwijzing ook anders kan maken. Ik wil namelijk mijn bestanden opslaan op de D schijf ipv de C schijf.
Nu moet ik dus eerst via een omweg aangeven dat het naar de andere map moet, maar dat is wel wat omslachtig en als ik het eens vergeet, ben ik het vervolgens kwijt.. (na zoeken natuurlijk wel weer gevonden)

Is er een manier om dit te veranderen zodat hij meteen naar mijn documenten op de D schijf gaat?

Alvast bedankt..
Fem

dat kun je in word zelf aangeven.
onder extra en opties.

Ter aanvulling (in Word2000): Extra -> Opties -> tabblad Bestandslokaties, en dan Documenten selecteren in het venster en op de knop Wijzigen drukken.

Tijs.

rechtsklik in je startmenu op mijn documenten, kies voor eigenschappen, en wijzig in de lokatie de C naar de D, klik op ok
Nu vraagt windows of je alle bestanden wil verplaatsen, bevestig dit en voortaan staan al je documenten (incl. je 'Mijn documenten') op de D schijf

Thnxs.. die laatste was wat ik zocht.. nu is alles omgezet..

Heel erg bedankt voor de adviezen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan