Mijn documenten map veranderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

drakie

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2001
Hallo,

Wij hebben binnen ons netwerk twee profielen draaien waarop dezelfde restricties gelden en dus ook hetzelfde group policy draaien.
op 1 account is de mijn documenten map omgeleid naar de server waar een mijn documenten map is aangemaakt waar iedereen alles op kan zetten.
Echter gebeurd dit niet in de andere account waar die de mijn documenten steeds linkt naar de eigen PC i.p.v. naar de server wat wel moet (zelfde map als de andere account)

Hoe kan dit omdat op beide profielen dezelfde instellingen van toepassing zijn.

p.s ik heb in de group policy bij folder redirection de mijn documenten naar de juiste plaats laten verwijzen alleen werkt dit dus niet.

Alvast bedankt
Mvg
Drakie

Hallo,

Wij hebben binnen ons netwerk twee profielen draaien waarop dezelfde restricties gelden en dus ook hetzelfde group policy draaien.
op 1 account is de mijn documenten map omgeleid naar de server waar een mijn documenten map is aangemaakt waar iedereen alles op kan zetten.
Echter gebeurd dit niet in de andere account waar die de mijn documenten steeds linkt naar de eigen PC i.p.v. naar de server wat wel moet (zelfde map als de andere account)

Hoe kan dit omdat op beide profielen dezelfde instellingen van toepassing zijn.

p.s ik heb in de group policy bij folder redirection de mijn documenten naar de juiste plaats laten verwijzen alleen werkt dit dus niet.

Alvast bedankt
Mvg
Drakie

tja las het echt niet lukt dan moet je het per gebruiker doen !
rechetremuisklik op mijn documenten en dan naar eigensachappen verander de inhoud van hel "doel " veld !!

Kijk eerst met b.h.v. Start -> Uitvoeren -> RSOP.MSC op dat ene werkstation of de folder redirection wel op die ene gebruiker met het 'probleem' van toepassing is.

Verder, algemeen: Kijk na of die 2de gebruiker wel in dezelfde container (=Organizational Unit) zit als de eerste. Kijk ook na of de groepslidmaatschappen niet de uitvoeren v.d. Group policy blokkeert, oftewel: Kijk na of de Group Policy wel op de op de 2de gebruiker van toepassing (kijk Filtering op groepen na voor die policy en kijk daarna of die 2de gebruike wel lid is van de groep waar de policy op van toepassing is (via Filtering dus)).

We horen het wel.

Tijs.

@drakie: Het zou prettig zijn, misschien als goed voornemen voor 2009, nog terugmelding van jou te ontvangen of het probleem is opgelost en zo ja, hoe.
Graag terugmelding dus.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan