Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
XP_PC zei:Map verplaatsen, heb je toevallig ook map kopieëren?
Ik vraag dit omdat dit geen standaard XP optie maar destijds op het forum stond als .REG filetje. Ik heb dit gebruikt maar helaas werkte het niet echt lekker (ging moeilijk doen). Maar opzich lijkt het wel op die functie.
Ik neem aan dat jij het kan toepassen op elke map.
Elisa zei:Ja, die heb ik ook maar ik kan me echt niet herinneren dat ik ooit zo'n registeraanpassing heb gedownload :shocked:
Elisa zei:En jij zei dat jij er bij de eigenschappen niet uit kwam?
Dat klopt, ik heb 4 tabbladen. Delen, beveiliging, aanpassen en mp3.
Nergens een mogelijkheid om die regel te wijzigen.
In ieder geval werkt het zoals ik het deed. Ben benieuwd hoe het na het afsluiten gaat
Meteen even proberen.
Pas zo aan.
Dit deed ik via de verkenner mijn documenten/rechtsklik/eigenschappen.
De tweak is juist NIET voor je documenten maar voor algemene mappen.Ik heb n.l. nooit mijn documenten op de E willen hebben. Waarom zou ik dan een tweak nemen?
Elisa zei:Weet je wat XP, ik laat het allemaal zo. Het werkt toch?
Windows ziet ze wel degelijk als systeemmappen anders zou hij een afbeelding niet direct opslaan op de E:\ in mijn afbeeldingen.
Dan zou hij spastisch gaan zoeken op de C:\ en dat is niet het geval.
Elisa zei:Documents en settings is ook een systeemmap. Toch heb ik ook daar de mogelijkheid niet om doel aan te passen.
Windows voert het weldegelijk door. Klik ik bij de admin op de map dan zie je ook dat ik mijn doc. op E heb staan.
Als ik op een foto klik in de explorer en kies voor opslaan dan komt Windows automatisch aan met mijn afbeeldingen. Zeg me nou niet dat hij niet als een systeemmap werkt
En als je nou nagaat dat ik helemaal mijn documenten niet op de E wil hebben LOLOL
![]()
Elisa zei:Ik heb de manier van openen gewijzigd van de verkenner en ik heb
met TweakUi gekozen voor first icon 'deze computer'. Dit omdat ik nooit wat met mijn documenten doe.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.