Mijn documenten plotseling verdwenen

Status
Niet open voor verdere reacties.

gruijtje

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 feb 2009
Na het downloaden van foto's via fuji camera naar mijn documenten, zijn al mijn bestanden in mijn documenten verdwenen. Ik kan nu nieuwe mappen aanmaken maar ook deze zijn verdwenen zodra ik mijn documenten sluit en weer open. Heb virusscanner AVG en de firewall van windows (allemaal up to date). Deze geven geen bijzonderheden aan. Wie o wie, kan mij helpen?
Groetjes,
Ans

Probeer windows is opnieuw te installeren.
Wil nog wel eens een fout in windows zijn.

wat is dat nou voor antwoord...

even windows opnieuw instaleren :S

Wat wou je anders doen dan?
Als het geen virus is / malware dan is het hard maar dan kun je toch alleen nog maar windows opnieuw installeren??

Of had jij soms een beter ideeé? :rolleyes:

Ik weet niet of dat helpt, maar je zou een Systeemherstel naar de datum dat je die documenten nog wel had kunnen proberen.

Ik weet niet of dat helpt, maar je zou een Systeemherstel naar de datum dat je die documenten nog wel had kunnen proberen.

Allemaal hartelijk dank voor de adviezen maar het systeemherstel heb ik ook al geprobeerd. Dit brengt geen verandering in de situatie. Wel heb ik ontdekt dat alle fotobestanden die in mijn documenten stonden terug te vinden zijn in het programma FinePixViewer. (programma van Fuji camera's). Hoewel ik dit programma nooit gebruik, moet ik uit zien te vinden hoe ik de gegevens weer terug kan plaatsen. Hiermee is nog niet opgelost dat ik bij het aanmaken van nieuwe mappen, de mappen niet meer terug kan vinden in mijn documenten.

Groetjes,
Ans

Het is waarschijnlijk een geheugen fout.
Je zou is op errors kunnen checken door CHKDSK uit tevoeren (check disk).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan