Mijn documenten (user.naam)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Eric_Daleboudt

Kascommissielid
Lid geworden
6 aug 2001
Berichten
3.894
Hoe kan ik in Vista de map C:\Users\naam (lijkt het zelfde te zijn als mijn documenten in de vorrige versies) verplaatsen naar een andere locatie.
Want rechtsklikken geeft geen optie eigenschappen.
Alvast bedankt,
Eric.:thumb:
P.S. om de documenten op een andere schijf te parkeren, maar dat begreep je al denk ik.
 
Start menu, documenten, rechtermuis eigenschappen (van documenten), tabblad "locatie".
Daar op klikken en kun je kiezen verplaatsen.
 
Helaas heeft hij nu een paar mappen drive D: aangemaakt, maar die krijg ik niet meer weg.

Dat was mijn fout omdat ik niet door had dat je in het venster antwoord moet geven wat hij moet doen, dus zei hij niet verplaatst (gestopt dorr gebruiker)

Maar als je de rest wil verplaatsen maakt hij een map drive D: aan die ik niet meer weg krijg.

Gaarne hulp.

Eric.:thumb:
 
Laatst bewerkt:
Probeer dit 'ns:

Zorg ervoor dat 'Verborgen mappen en bestanden weergeven' staat aangevinkt en (ook onder mapopties) 'Beveiligde besturingssysteembestanden verbergen' staat uitgevinkt.

Start/uitvoeren-->> intikken cmd ENTER

Zorg ervoor dat je in de root staat en tik het volgende commando in (inclusief de " en spaties) gevolgd door ENTER

cacls "c:\mapnaam" /E /G gebruikersnaam:F

Sluit het cmd-scherm. Als het goed is kun je nu via de normale Windowsomgeving de map benaderen/verwijderen. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan