Mijn documenten verdwijnen, vreemde mappen ervoor in de plaats gekregen...?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Flore

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2008
Berichten
1
Gisteren tijdens het opstarten van mijn pc, vlak na het inloggen, gaf mijn computer al tijdens het inloggen aan dat mijn gebruikersinstellingen niet gevonden konden worden. Direct erna bleken Mijn Documenten opeens spoorloos verdwenen.
Wat ik voor mijn documenten in de plaats heb gekregen is trouwens het volgende (hiep hoi):

Foutmelding-copy.jpg


Asrock is de naam van mijn PC, Flore ben ik :)

Nou staat er automatisch een kopie van mijn documenten op een andere schijf, dus ik ben in principe niks kwijt, maar dit is natuurlijk alsnog een ontzettend irritant gebeuren. Mijn eerste reactie was het terugplaatsen van de documenten, en het grootste deel staat er nu nog, en een virusscanner zijn werk laten doen. Hier kwam een virus uit, die heb ik laten verwijderen (zat in het setup bestand van een programmaatje dat ik toch niet zo hard nodig had). Ik gebruik avast, met alle updates geinstalleerd.

Maargoed, ik heb dus een deel van de bestanden teruggezet. De map voor de opgeslagen spellen van The Sims staat nu nog intact in mijn documenten, maar alle wijzigingen die ik als gebruiker heb gemaakt aan windows waren de eerste keer nadat ik de computer na het terugzetten van de bestanden had opgestart weer ongedaan gemaakt. Denk aan icoontjes op het bureaublad e.d.. De gebruikersinstellingen zijn de eerste keer niet, de laatste (=tweede) keer trouwens wel intact gebleven. Vooralsnog, natuurlijk XD De rare genummerde mappen in mijn documenten blijven terugkomen, ook al heb ik de meeste ervan verwijderd. Uit mijn hoofd waren het nummer 0 en 4 die niet verwijderd konden worden.

Ik heb echt geen idee of het er wat mee te maken heeft, maar ik vind toch dat ik het erbij moet zeggen: Gisteren moest ik de pc opnieuw opstarten, omdat ik shift tijdens het spelen van The Sims te lang had ingedrukt (8 sec. blijkbaar) en ik ondanks het annuleren van de filtertoetsen een soort permanente shift had. Vervolgens de pc opnieuw opgestart. Dat is wanneer de problemen begonnen :p

Hoop dat mijn verhaal duidelijk is. Mochten jullie meer info nodig hebben dan hoor ik het wel! Thanks!

EDIT: Laten we concluderen dat er toch iets verkeerd is gegaan, want die opgeslagen spellen in Sims... Naja, niet op de goede plek in ieder geval :p Ik snap er nu ook niks meer van.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan