Mijn Documenten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jessy27

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 okt 2000
Ik had "Mijn Documenten" eerst op een schijf "F" (partitie) staan. Als ik dan op "Mijn Documenten" klikte in bijv. het schermpje in Word/Excel (bestand , openen, linkerkant zit een knop met Mijn Doc.) kwam ik daar uiteraard terecht. Aangezien de map een beetje te groot werd heb ik hem weer verplaatst naar de C schijf. Weet iemand hoe ik de instellingen kan veranderen van die "snelkoppelingsknoppen" zodat ik nu bij "Mijn Doc." terecht komt die op de C schijf staat als ik daar op klik?

Bij voorbaat dank!

Hallo Jessy,

Je kan de bestandslocatie wijzigen door het volgende te doen: (iig in office 2000, maar ik denk dat Xp hetzelfde is)

Extra--- Opties --- Dan kan je kiezen voor tabblad Bestandslocaties. Dan selecteer je Documenten (Documents) en kies je voor wijzigen.

Nu blader je naar de map waar jij wilt waar Word zich opent.

Dit is Voor Word trouwens.

Excell gaat als volgt:

Extra-- opties--- Tabblad Algemeen----Daarna kies je Bestandslocaties-- en kun je dit wijzigen.

Suc6 Scoob

Bedankt!

Alvast bedankt voor deze uitleg, maar weet je misschien ook hoe ik dat kan wijzigen voor bijv. "Mijn Doc." die in je startmenu zit?

Je kunt ook de instelling van Mijn documenten wijzigen.
In win 98 kan dit dmv rechtermuisknop op de "snelkoppeling" Mijn documenten en kies dan eigenschappen.
Verander nu het doel naar de nieuwe locatie en alles wordt nu als het goed is mee veranderd.

Onder win XP kun je ook zoiets doen alleen moet je daar extra mee oppassen want ik geloof dat win XP de bestanden daarna ook nog verplaatst.

De groeten,
Mark

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan