mijn dos programa werkt niet met een spel

Status
Niet open voor verdere reacties.

thexman

Gebruiker
Lid geworden
12 aug 2001
Berichten
48
ik heb pas de games van larry gedownload
maar als ik ze wil spellen dan krijg ik ze niet aan de praat dan zecht de pc dat iets met het dos programa is
maar met andere spelle heb ik dit probleem niet wat kan dit zijn ik xp home en ik heb ook suvers pak 2 er op staan en de games van larry pakt me pc wel uit hij staart allen de niet op
 
Ik ben bang dat de Harry suite iets te oud is voor XP. Wat je nog kan proberen is de compatibiliteitsmodus van XP met de game.

Rechtsklik op het starticoontje van Larry, kies eigenschappen en dan compatibiliteit.
 
he bedankt voor je tip[ zal kijken of dat werkt maar hij pakt ook de laaste nieuwe niet dus weet niet wat het is
 
nee doet nog niet krijg iedere keer 16-bits MS-DOS-subsysteem in beeelt en dan staat er

systeembestant is niet geschikt voor ms-dos-en microsoft windows-toepassingen
 
Dan heb je m.i nog twee opties :

installer op een andere partitie Windows '95 of '98 (dualboot mogelijkheid die je dan hebt) en zet DAAR al je DOS games op, of -is m.i. een minder elegante optie-
zet Larry gewoon op je systeem en elke keer dat je de game wilt spelen, start dan op met een bootdisk van '98 en ga dan naar de .exe van Larry (of .bat)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan