Mijn ds lite is stuk!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

prinsesspeach

Gebruiker
Lid geworden
4 mei 2009
Hallo,

Het bovenste schermpje van mijn ds lite is stuk!!! Het gaat de heletijd vanallerlei kleurtjes vertonen en als ik er iets op druk dan doet ie het weer een beetje... en als ik hem weer loslaat dan doet ie weer het zelfde als eerst!!! Ik wil hem wel opsturen maar ik ben bang dat hij niet meer te maken is en de garantie van mijn nintendo is al lang verlopen!:confused: Een vriend van me heeft ook een kapotte nintendo gehad en heeft um toen opgestuurd en moest 80 euro betalen en hij kreeg een nieuwe. Maar ik weet niet of dat voor mij ook geld...:(

Ik hoop dat iemand me kan helpen!!!

Prinsesspeach:love:

hallo,

ga naar www.marktplaats.nl

en typ in dat vak : Nintendo DS Lite Reparatie en consoles op voorraad

bij die advertentie kan je allerlei dingen repareren, o.a. het schermpje;)

gr nando

Als je nog garantie hebt moet je hem niet naar de winkel brengen,
Maar zelf in een envelop naar nintendo sturen,
Aleen wel zorgen dat hij verzekerd is he? anders word hij gestolen :P
(en niet vergeten je game er uit te halen :P)

Ik heb dus geen garantie meer en een paar mensen die m'n nintendo gezien hebben zeggen dat het een testbeeld ofzo geeft... Kan ik dat ook laten raparen??? Oja, en die mensen zeggen ook dat er dus een contactje los zit en dat ie daarom dat "testbeeld" geeft.

Laatst bewerkt:
Als ik jou was zou ik ff langs de winkel gaan waar je hem heb gekocht en even
navragen wat precies het probleem is en miss kunnen zij je verder helpen

Succes !

Ik heb dus geen garantie meer en een paar mensen die m'n nintendo gezien hebben zeggen dat het een testbeeld ofzo geeft... Kan ik dat ook laten raparen??? Oja, en die mensen zeggen ook dat er dus een contactje los zit en dat ie daarom dat "testbeeld" geeft.

Je kan ook met de service lijn bellen en hem dan alsnog zonder garantie opsturen maar dan moet je wat geld bij betalen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan