mijn e mail adres werkt niet op msn

Status
Niet open voor verdere reacties.

traxion

Gebruiker
Lid geworden
14 aug 2004
Ik heb van divinet (leverancier van mijn adsl) een e mail adres gekregen en nou zou ik die graag willen gaan gebruiken voor msn maar dan geeft hij een fout aan zie (msn fout 1). Moet ik daarvoor nog iets mee doen voordat ik msn kan gebruiken of moet ik er perse een hotmail.com of msn.com e mailadres voor hebben???

bijlage mag niet groter dan 100k zijn en alleen de extensies gif jpg png txt zip bmp jpeg doc rar

maak gewoon een hotmail-account aan,
dat heb je nodig voor msn

Je hebt geen hotmailaccount nodig voor msn...

Maar een foutmelding zou wel handig zijn om het probleem proberen op te lossen

dan de goede bijlage

Bijlagen

• msn fout 1.jpg
    msn fout 1.jpg
    20,1 KB · Weergaven: 44
Heb je wel eerst een .net account geactiveerd?

Het lijkt erop dat je gelijk in wilt loggen zonder dat msn weet dat je bestaat

Hoi, je hebt in principe niet per sé een hotmail adres nodig. Als je een .net passport aanmaakt, kun je met het huidige e-mail adres msn gebruiken.

hij kan de pagina niet weergeven

en als ik hotmail gewoon via de site in wil lukt dat ook al niet meer help

Sorry beste vriend

Ik had de link geplaatst om het je makkelijk te maken, maar als je zelfs niet meer www.msn.nl kunt openen dan weet ik het ook niet meer.

Welke browser gebruik je.

Als je er wel komt klik dan op aanmelden, dan krijg je een scherm waar je kunt klikken op "heb nog geen paspoort"

Succes,

Eric.

www.msn.nl lukt nog wel maar als ik dan op aammelden klik krijg ik helemaal niks wel een andere pagina maar helemaal wit en niks meer

Internet opties

Zet bij internet opties je beveiliging eens bij alle 4 op standaard en probeer het dan nog eens.

Eric.

volgens mij zijn al mijn beveiligde website niet meer toegankelijk want als ik met internet bankieren kom ik der ook niet meer in

De computer is stout ?

Hij hoort te doen wat jij wilt.

Wat bedoel je met: 'Dat werkt niet"

Je kunt hem niet op standaard zetten ?

Waarschijnlijk heb je toch zelf iets veranderd waardoor hij niet meer naar beveiligde sites kan.

Sinds wanneer is dat, iets geïnstaleerd ?

Eric.

Ik zie in een andere thread dat je het zelf gemold hebt en ik maar proberen jou te helpen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan