Brainstorm
Verenigingslid
- Lid geworden
- 11 jun 2008
- Berichten
- 159
Beste lezer van dit bericht,
Ik gebruik Outlook Express via provider KPN (Planet) waar ik 2 mailadressen heb. Ik gebruik AVG Internet 8.0 betaalde versie.
Als ik een mail verstuur komt deze bij de ontvanger binnen met de melding [SPAM].
Heel vervelend, deze mails worden meestal ongezien verwijderd; zeker bij bedrijven.
Als ik mijzelf een mail stuur gebeurt dit ook.
Hoe kan dit danwel hoe kan ik dit ongedaan maken .
Groeten,
Harry
Ik gebruik Outlook Express via provider KPN (Planet) waar ik 2 mailadressen heb. Ik gebruik AVG Internet 8.0 betaalde versie.
Als ik een mail verstuur komt deze bij de ontvanger binnen met de melding [SPAM].
Heel vervelend, deze mails worden meestal ongezien verwijderd; zeker bij bedrijven.
Als ik mijzelf een mail stuur gebeurt dit ook.
Hoe kan dit danwel hoe kan ik dit ongedaan maken .
Groeten,
Harry