RogerDeeder
Gebruiker
- Lid geworden
- 31 mei 2004
Hoi ik heb een vraag over mijn kast (pc) en kan wel wat complimenten gebruiken, ik heb m zelf gebouwdt en koos voor t volgende Pentium 4,2 extrememe version 3,2 ghz, Asusp4c de luxe, een vga kaart van nvidea fx 5700, heb voorin voorgister een extra fan geplaatst voor aanzuiging van koele lucht een case fan met licht voor t af te zuigen.
T gat links heb ik ook zelf gedaan er moet alleen nog echt goed doorzichtig plexiglas in dat komt morgen wel.
de kast is 350 watt, plus een harde schijf van hitachi 80 gb, en dvd brander van pioneer, en dvd speler van Pioneer, en een cdrw brander van philips 52x34x52 speed.
ZEg me heb ik n goede keuze gemaakt of niet of wat zouden jullie eraan veranderren.
Ik zelf vind dat de cpu nog te heet word bij een spel spelen en downloaden haal ik 64 graden, zonder spel is dat 46 graden wat zou ik hier aan nog kunnen doen?.
Ik hoop wat te horen en dat t bijgevoegde footootje gezien kan worden.
Groetjes RooieDuif.
T gat links heb ik ook zelf gedaan er moet alleen nog echt goed doorzichtig plexiglas in dat komt morgen wel.
de kast is 350 watt, plus een harde schijf van hitachi 80 gb, en dvd brander van pioneer, en dvd speler van Pioneer, en een cdrw brander van philips 52x34x52 speed.
ZEg me heb ik n goede keuze gemaakt of niet of wat zouden jullie eraan veranderren.
Ik zelf vind dat de cpu nog te heet word bij een spel spelen en downloaden haal ik 64 graden, zonder spel is dat 46 graden wat zou ik hier aan nog kunnen doen?.
Ik hoop wat te horen en dat t bijgevoegde footootje gezien kan worden.
Groetjes RooieDuif.
Laatst bewerkt: