marianneke
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 25 feb 2001
Ik heb een iPhone 5s en wil geen icloud agenda want werk al jaren met een gmail agenda die ik met mijn partner heb gedeeld.
Onze beide agenda's zijn zichtbaar op de laptop (Windows 10) en op haar telefoon (Android).
Op mijn eigen iPhone zie ik wel de agenda van mijn partner maar niet die van mezelf! Graag advies hoe ik deze weer(!) zichtbaar krijg.

Heb van alles geprobeerd en instellingen gecontroleerd (zie de plaatjes):
In mijn account staat alle AAN: Mail, contacten en Agenda's. Contacten en Mail geven geen problemen, alles wordt gesynchroniseerd.
In de agenda-app:
onder (grijs) mijn accountnaam kan ik Aanvinken de agenda van mijn partner,
onder Overige staan alle opties aangevinkt. (verjaardagen, feestdagen ed)
Echter...
Onder mijn account kan ik verder niets aan of uitvinken, krijg het ook niet als optie zichtbaar wat ik ook probeer.
Ik weet dat dat eerer ooit wel zo was, en ik toen alle afspraken ook kon zien.
Hoe krijg ik dit terug?
Onze beide agenda's zijn zichtbaar op de laptop (Windows 10) en op haar telefoon (Android).
Op mijn eigen iPhone zie ik wel de agenda van mijn partner maar niet die van mezelf! Graag advies hoe ik deze weer(!) zichtbaar krijg.

Heb van alles geprobeerd en instellingen gecontroleerd (zie de plaatjes):
In mijn account staat alle AAN: Mail, contacten en Agenda's. Contacten en Mail geven geen problemen, alles wordt gesynchroniseerd.
In de agenda-app:
onder (grijs) mijn accountnaam kan ik Aanvinken de agenda van mijn partner,
onder Overige staan alle opties aangevinkt. (verjaardagen, feestdagen ed)
Echter...
Onder mijn account kan ik verder niets aan of uitvinken, krijg het ook niet als optie zichtbaar wat ik ook probeer.
Ik weet dat dat eerer ooit wel zo was, en ik toen alle afspraken ook kon zien.
Hoe krijg ik dit terug?
Laatst bewerkt: